Intenţii pentru 2011

1. Vreau să slăbesc. Asta am vrut şi anu trecut însă în loc să slăbesc, am mai pus vreo 4 kg! (Da’ nu se pune. Intenţia contează.)
2. Vreau să mămânc sănătos. (E dreptu’ meu să visez!)
3. Vreau să merg la sală. Asta chiar da.

Există şi un wishlist, dar e în curs de definitivare. Şi oricum, lucrurile de acolo sunt direct dependente de salariul meu, aşa că mai au un pic de aşteptat.

7 gânduri despre &8222;Intenţii pentru 2011&8221;

  1. mazgalica zice:

    Mă regăsesc în dorinţele tale. În fiecare an îmi propun să slăbesc, de fapt în fiecare zi :))
    Lasă, noi să fim sănătoase, întâi să începem cu o alimentaţie sănătoasă şi sunt sigură că vom slăbi 🙂

  2. DianaEmma zice:

    La asta cu slăbitul… ori te apuci de când te hotărăşti, în secunda aia, ori amâni pe anul viitor, lunea viitoare, etc. până tot amâni. Ştiu şi eu cum e. 😆 Şi cu mâncarea e la fel, ori o arunci pe toată din frigider în clipa aia şi treci pe sănătos, ori se mai adună în timp.

    Îţi urez succes şi multă voinţă. Cu ea nici sală nu îţi trebuie, deci bani. Fcai mişcare acasă, se găsesc pe internet, pe youtube destule filmuleţe de aerobic, tae-bo, pillates (astea sunt într-adevăr de slăbit, nu sala care e pentru muşchi). Şi jogging-ul e free; şi frumos alături de o prietenă. 😀

Lasă un răspuns

