Idei la sfârşit de an

Anu’ ăsta
Nu mi-am luat casă, nu m-am mutat cu chirie şi stau tot la mama acasă.

Nu am maşină şi nici măcar nu mi-am luat permisul (de precizat ar fi faptul că am facut 3 ani şcoala de şoferi, însă nu am ajuns să dau examenu’).

Nici nu m-am măritat şi nici măcar amant nu mi-am luat. Drept să spun am găsit un „exemplar” cu care aş face copii, dar m-a refuzat politicos, spunîndu-mi că nu vrea copil până la 35 de ani. Aşa că răbdare…

În schimb, am rămas aceeaşi tâmpită, care preferă să stea pe net sau să se uite la filme, decât să fie în compania unora, doar de dragu’ de a nu sta acasă. Şi asta n-am de gând să o schimb prea curând.

Ce am mai făcut anu ăsta ??… Probabil principala realizare o reprezintă faptul că am reuşit, în sfârşit, să închei o relaţie chinuită, care a durat mai bine de 10 ani. Apoi a apărut EL şi am învăţat să zâmbesc din nou, am văzut cât de bine poate să îmi fie atunci când mă ţine cineva în braţe şi am descoperit că pot să fiu fericită.

Dacă anul 2010 l-am început plângând, acum pot să spun că îmi e bine. Să vedem ce o urma.

Lasă un răspuns

