Despre 2010

Anul ăsta a fost pentru mine unul ciudat. Nu am notat cine ştie ce realizări..însă am descoperit că pot să zâmbesc din nou şi că pot să fiu fericită. Poate e cel mai important lucru. Nu e ce îmi doresc de la viaţă, pentru că o poveste ascunsă nu e tocmai visul meu. Însă mi-a fost bine. Şi sper să îmi fie în continuare…

ianuarie mi-am început anu’ 2010, jelind după o relaţie de vreo 10 ani şi ceva. (Da, numa’ o tâmpită ca mine poate să fie capabilă de aşa ceva) De draci, ajunsesem să nu mai dorm noaptea şi mă gândeam serios să iau xanax.
februarie pentru că nu aveam chef de absolut nimic, am început să stau până dimineaţa pe mess sau pe net. Mai ceva ca aurolacii. Atât că am găsit un alt tâmpit, care mi-a ţinut companie. Şi am început să vorbim cu orele, pe mess. Am luat cina on line şi cred că am prins şi un răsărit, tot on-line.
martie m-a luat pentru prima dată în braţe. Şi nu aş mai fi plecat de lângă el. Am simţit că acolo, în braţele lui, nu mi se poate întâmpla nimic. Şi am primit o inimioară mărţişor. Tot de la el. Şi o lalea. Roşie.
aprilie Am început să dorm la el. Şi am descoperit cât de bine poate să fie să adormi la cineva în braţe. Şi cât de bine poate să fie dimineaţa, să ne bem cafeaua împreună
mai O altă lună frumoasă şi alte nopţi minunate. Am început să dorm fără şosete în picioare. O mare realizare, de altfel.
iunie Am început să ne vedem din ce în ce mai des. Au apărut primele probleme la job.
iulie Am aflat că voi rămâne şomeră (de la 1 job). Şi am petrecut cel mai călduros week-end, la el în mansardă. Tot lângă el, am descoperit şi nişte filme foarte faine.
august Fără să mă gândesc prea mult, am plecat o lună în italia.
septembrie Au început căutările pentru un nou job.
octombrie M-am trezit într o dimineaţă anchilozată. Nu-mi simţeam o mână şi jumătate din coloană. Nasol a fost.
noiembrie Am luat interviul pentru un nou job. Mi-am facut blogul.
decembrie Am început să vedem împreună comedii italiene. D-alea de crăciun. Tare fain. Şi s-au împlinit 1o luni de când am început să ne vedem.

2 gânduri despre &8222;Despre 2010&8221;

Lasă un răspuns

