Cum să cazi elegant pe gheaţă

Dacă ai plase în mână (cum am avut eu azi) le laşi frumos din mână şi, dacă se poate, încerci să cazi în fund. E mult mai elegant aşa, decât să dai cu nasu-n gheaţă. Şi mai puţin riscant.(Din vasta experienţă în căzături, realizezi când picioarele nu te mai ascultă, deci oarecum poţi să anticipezi căzătura). Aveţi grijă unde vă ţineţi mâinile, nu de alta, dar dacă o să cădeţi pe ele, riscu’ să ajungeţi cu mâinile în gips, e foarte mare. Evident, pe tot parcursu’ operaţiunii, pe faţă se afişează un zâmbet larg. Asta cu zâmbetu’ e obligatorie, mai ales dacă ai şi spactatori. Anu’ trecut, îmi amintesc de 2 căzături, cel puţin specatculoase.
1. Când am plecat de la muncă, cu laptopu’ după mine şi am pus picioru’ pe prima treaptă, am simţit cum mă duc…. M-am trezit peste câteva secunde, după ce zburasem peste toate cele 4-5 trepte, întinsă pe tot trotuarul. Laptopu’ ajunsese-n stradă iar ochelari rămăseseră într-un boschete de lângă trepte. Din fericire, m-am adunat repede şi nu m-a vazut nimeni
2. În drum spre casă, tot cu laptopu’ după mine. Pe jos nu era gheaţă, ci mai mult mocirlă. Până acasă, am luat la rând toate bălţile. Adică am căzut în toate.

Anu ăsta n-am apucat să cad decât o dată, azi. Norocu’ a fost că nu mi s-au împrăştiat plasele cu cumpărărturi. E doar începutu’ însă…

Un gând despre &8222;Cum să cazi elegant pe gheaţă&8221;

Lasă un răspuns

