Trei perechi de chiloţi roşii

Încă nu ştiu cu ce o să mă îmbrac de Revelion, însă un lucru îmi e clar. O să port 3 perechi de chiloţi roşii! Da. În noaptea de Revelion îmi pun pe mine 3 perechi de chiloţi roşii. Nu se mai poate altfel!!!

Mă gândeam mai devreme la vară-mea, care îmi repetă mereu, că în noaptea de Revelion trebe neapărat să am pe mine chiloţi roşii, ca să am parte de noroc în noul an. Evident, niciodată nu am luat-o în seamă, mai ales că eu am o alergie la culoare roşie. Acu însă, stăteam şi mă gândeam că ultimii ani, au fost cam de căcat. Şi dacă de vină o fi faptu’ că n-am avut chiloţii roşii pe mine de Revelion??? Iniţial mă hotărâsem să mă duc mâine să-mi iau chiloţi roşii. O pereche. Între timp, mi s-a spart instantu’ de apă caldă. (Nu mai pun la socoteală faptu’ că am inundat bucătăria, că vre-o săptămâna nu mai pot să mi fac un duş, dar nici nu am cum să mă pregătesc pentru mâine la Revelion. FUCK. Adio spălat păr, adio epilat, adio apă caldă.Plus un morman de vase nespălate. Iar mâine al meu frate face Revelionu acasă) Şi după treaba asta am decis. În cazu’ meu, e nevoie de cel puţin perechi de chiloţi roşii. Să-mi poarte noroc. Că ar cam fi cazu’. Eu aş lua şi mai multe pe mine, dar şi aşa am curu’ cam mare.

2 gânduri despre &8222;Trei perechi de chiloţi roşii&8221;

Lasă un răspuns

