2011 începe bine

2011 m-a găsit cu chiloţi roşii, sutien roşu şi bani în buzunar plus un telefon roşu în mână. (Nu ştiu ce o însemna asta, da’ dacă e roşu, precis e de bine). Am început anul zâmbind, alături de câţiva prieteni, cu un pahar de şampanie şi vorbind la telefon cu cei dragi. Am şi strănutat de cateva ori, iar fetele m-au asigurat ca e de bine. Deci sunt toate premizele pentru un an ok. Sper din suflet să fie aşa, că ultimii ani au fost de căcat, cel puţin.

N-am crezut niciodata in chestii d-astea si nici nu am purtat chiloţi roşii pana acu’. Dar…am zis să încerc, că n-am nimic de pierdut. Mai ales că 2011 se preconizează un an în care va trebui să iau mai multe decizii importante. Am de făcut o grămadă de lucruri şi din păcate majoritatea se rezumă la bani, iar banii nu vin în funcţie de cât munceşte sau îşi doreşte fiecare , ci după alte criterii. Dacă salariul din ţară nu îmi va permite măcar să trăiesc decent…urmarea va fi undeva în Italia. Aşa că e important să am parte de ceva noroc, măcar cât să compenseze anii trecuţi. Nu de alta, dar am un motiv în plus, să vreau să rămân în ţară.

8 gânduri despre &8222;2011 începe bine&8221;

  1. frmshk zice:

    Ei… cred ca superstiile astea au efect doar daca crezi in ele… in rest, sunt bune pentru momentele de amuzament…
    Sa-ti fie anul care vine asa cum iti doresti… bogat in toate cele! Banii… ne impiedicam de ei sau, mai degraba, de lipsa lor… dar trebuia ca dupa furtuna sa iasa si soarele, nu? 🙂
    Numai bine!

  2. frmshk zice:

    Sa vedem cum o sa fie… ar trebui sa credem mai mult ca depinde de noi sa fie bine si sa actionam in consecinta… si sa ne pierdem mai putin printre detalii…
    Multumesc si eu. 🙂

Lasă un răspuns

