Nu mă mărit nici anu ăsta

Ieri aflai cu stupoare, că nu-o să mă mărit nici anu’ ăsta. 😦 FUCK again! De ce nu mă mărit? Pentru că nu am căzut de Bobotează! NA! (P-asta n-o ştiam până acu’). Şi am aflat cam târziu, adică spre miezu’ nopţii, că altfel eram în stare să mă duc şi să mă dau cu curu’ de gheaţă.

La un pahar de vin fiert, nişte minţi mai luminate, m-au lămurit că dacă ai parte de o căzătură pe gheaţă în ziua de Bobozează, înseamnă că te măriţi în anu’ respectiv. Aşa că, adio măritiş în 2011….Ghinion curat!!!

Ce ţi-e şi cu viaţa asta… La mine căzăturile pe gheaţă erau la ordinea zilei şi taman acu’ când trebuia să cad, n am căzut! E corect?? Şi uite aşa mai stau un an nemăritată…
Dacă mă gândesc bine, mai e un semn divin, care mi-a spus mie, că n-o să mă mărit in 2011. În noaptea dinaintea Bobotezei, cică îţi vizezi ursitu. Eu…n am visat nimic. Deci grav. Foarte grav.
Poate am noroc la anu…Până atunci, am jucat la LOTO..Cine ştie, dacă de soţ n-am parte, poate dau de nişte bani.

12 gânduri despre &8222;Nu mă mărit nici anu ăsta&8221;

    • ella zice:

      Adevarul e ca nu-mi doresc sa ma marit. Vreau doar pe cineva langa sufletul meu. Fara sa fiu nevoita sa il impart cu altii. Uff…ce egosita sunt!

    • ella zice:

      Eu m-as marita si maine insa…nu cred ca am intalnit persoana potrivita.
      Mi-ar fi drag sa vin de la munca si sa ma astepte cineva acasa, sa pot sa imi fac planuri pentru vara viitoare, sa ne bem impreuna cafeaua sambata dimineata intr-un bar…
      Dupa casnicia esuata a parintilor si ultima mea relatie care a durat 12 ani, cred ca am invatat cate ceva. Si stiu ce vreau de la viata. Exista un EL, insa nu stiu daca voi putea sa ma adaptez la viata pe care o duce…

      • INTJ zice:

        da’ de ce sa te adaptezi tu la viata pe care o duce acel EL? n-am inteles eu bine si de fapt nu era „a incepe o noua viata impreuna”?

  1. frmshk zice:

    Eu as rade si ti-as zice – ce noroc ai avut ca n-ai cazut! – 🙂
    Intelepciunea ar zice – toate la timpul lor – insa ei ti-as zice ca sa nu-ti faci griji, nu-i prea tarziu daca-i mai tarziu… fecioreste, cat mai poti!!!
    Casatoria nu inseamna dulceata si miere, in majoritatea timpului, si, oricat de roz ar fi totul la inceput, tot se decoloreaza pana ajunge gri – poate sa te astepte cineva acasa, poti sa ai pe cineva care sa te imbratiseze si sa-ti poarte de grija si fara a fi casatorit – desigur, nu sunt impotriva casatoriei dar nici pro aruncatului cu capul inainte doar de dragul unei verighete pe deget…
    Numai bine, e reconfortant modul in care scrii, binedispune si asta conteaza mult… 🙂

    • ella zice:

      Mulţumesc mult!
      Pentru mine, căsătoria nu înseamnă neapărat actu ăla şi inelu de pe deget. Ştiu că nu au nicio valoare. Însă chiar vreau pe cineva lângă sufletul meu. Cândva, credeam că pot să fiu fericită şi cu jumătaţi de măsură. Acum însă, vreau mai mult. Posibil să fie şi de la faptul că mă apropii vertiginos de 30 de ani!

      • frmshk zice:

        Da, stiu, si te inteleg – si-ti doresc sa gasesti persoana potrivita si sa-ti fie aproape de suflet cat mai mult timp…
        Cei 30 de ani vin vertiginos? Ce sa-ti mai zic eu, ca ma ajung in cateva zile? :)) Aici chiar n-avem nici o posibilitate sa ne impotrivim, vrem nu vrem… ce ne ramane e sa luam tot ce se poate de la fiecare varsta…

Lasă un răspuns

