Blondă în devenire

E 2 noaptea si nu pot să dorm. Mâine mă fac blondă. Nu emoţiile mă doboară. Ci nervii! D-asta nu pot să dorm. Nu-s tampită. Doar stresată. Cred că descopăr o nouă fobie. Aia de coafeze.

Ultima vizită la coafor, asta acu 4 luni. După nişte experienţe nefaste, am decis să mă duc la ăl mai fiţos (a se citi scump), coafor. Am intrat cu paru castaniu inschis, cu o lungime medie şi-i spun cucoanei: „Vreau să mă tundeţi bob asimetric (d-ăla mai lung în faţa şi mai scurt în spate) şi să mă faceţi blondă”. La final, am plătit un sfert de salariu iar ai mei când m-au văzut, au râs jumătate de zi. Drept să spun, aveau şi de ce. În loc de bob eram căprită ca toţi dracii şi nici urmă de blond. Aveam în cap 10 culori, majoritatea cu tentă de roşcat. Iar eu urăsc roşcatul. Plus că se vedeau firele albe.

Mama, disparată că nu m-am mai tuns de vreo 4 luni, azi mi-a făcut programare la coaforu ei. Şi mâine mă duc. Doamne ajută!

UPDATE . Din fericire coafeza era ocupată cu o altă clientă şi i-am spus că revin cu un telefon în altă zi. Bine că am scăpat. Se uita aia la mine de parcă mă dusesem să îi cer bani, nu să îi dau. Nu mi-a plăcut faţa ei, aşa că n-o să mă mai întorc acolo. Deci, momentan sunt ok.

4 gânduri despre &8222;Blondă în devenire&8221;

  1. Ruxi zice:

    Bine ca esti Ok. Cum vrei sa te tunzi? Draga mea indecisa, te rog foarte frumos sa-mi schimbi link-ul de la blog, ca pe blogspot nu mai pot scrie, imi apare o eroare si nu pot vedea deloc contul. Raman tot pe wordpress, pe vechiul blog. Imediat te trec acolo, la blogrool.

    Mwaaaah!

    • ella zice:

      Inca nu…dar pana la sfarsitul saptamanii viitoare, trebuie sa rezolv neaparat problema. Am in cap o claie de fân. Măcar o să mă duc la un salon mai ca lumea, nu la cucoana la care mă programase mama. Mâine intenţionez să mă duc să+mi fac programare.

Lasă un răspuns

