Telefon jmecher

Eu am o problemă cu telefoanele. Nu ştiu cum se face, că îmi cad toate din mână. Din acest motiv, de vreo câteva luni am ajuns în situaţia în care am 3 abonamente (vodafone, orange şi cosmote) plus o cartela şi un singur telefon care să funcţioneze. Iar calvaru’ de zi cu zi era să frec de zeci de ori, abonamentele în singuru’ telefon. (Că na, am numere pe fiecare cartelă).

În seara asta, al meu văr îmi spune că are un prieten care vinde un telefon. Mă uit la el şi fu’ dragoste la prima vedere. (Am uitat să precizez că telefonu ăla bun al meu e un Nokia fără culori, fără cameră.) Încântată de bijuteria din mâini, care se potriveste de minune cu o inimioara la care ţin mult, filmează, are jocuri, face poze şi are şi bliţ şi stabilizator, decid că e cazu’ să intru şi eu în rându’ lumii şi să mi-l cumpăr. (Să nu mai râdă lumea de mine că îmi cumpăr numai cărămizi)

Mândră tare de noua achiziţie (un sony k800i folosit evident), mă apuc să trimit şi eu sms-uri. Acu’ am primit un sms si dădui să-l citesc. Că doar am telefon jmecher. Când să deschid sms-ul primit, SURPRIZĂ!! Nu pot să-l citesc!!!

Acu-s 2 variante. Fie telefonu’ meu jmecher e atât de jmecher încât nu citeşte decât sms-uri de dragoste. (Visez si eu, na. Doar n-o să zic că s-a dus telefonu). Fie ăl de mi-a trimis sms-ul e atât de zob, încât mi l-a trimis gol. Drept să spun, niciuna din variante nu mă încântă.

Acu aştept să vină al meu frate, să elucidez misteru. Până atunci, fac spume.

UPDATE. Telefonu e ok. Mai puţin joistikul, care se blochează când vrea muşchii lui. Şi atunci nu mai vrea de nicun fel. D+asta nu a mers aseară.

8 gânduri despre &8222;Telefon jmecher&8221;

  1. DianaEmma zice:

    Și eu am aceeași probleme.
    Însă eu am un singur abonament și bun.

    Am un Nokia de 3 ani de zile… cu cameră&stuff… săracul a căzut de mii de ori, s-a dat de-a dura pe scări, l-am călcat în picioare… numai de zid nu l-am izbit. A rezistat temeinic… 😀

    • ella zice:

      Doar cosmote-ul e abonament persoanal. Orange si vodafone, sunt de la job. Altfel nu eram nebuna sa-mi fac 3 abonamente. Iti dai seama ca placut e sa cari zi de zi, cate 3 telefoane.

      Acu vine intrebarea de baraj. Ce telefon ai? Nu de alta, dar cred ca e timpu sa ma orientez spre alt model, rezistent si care sa nu coste o avere….

    • ella zice:

      Si eu la fel, pe motiv ca astea+s cele mai rezistente.
      Telefonu ăsta jmecher l+am luat pentru că aveam nevoie urgentă, era ieftin, avea si camera foto fff buna (adica pot sa folosesc pozele pt ziar). Apoi… se asorteaza de minune cu o inimioara de argint la care tin muuult… Si pe care am agăţat+o de telefon.

    • ella zice:

      Oarecum…merge! Se blocheaza joistikul si d-asta uneori nu vrea. Important e ca inca pot sa sun!!!! Cred ca ma intorc la vechile iubiri, adica la telefoane d-alea ţapene, care nu au camere foto si alte minuni. E clar ca nu+s facuta pentru telefoane d+astea de fiţe!! O sa pun poza cu el, e tare dragutz!

Lasă un răspuns

