Asa

Asa vreau sa ma tund. Nu ar trebui sa fie foarte complicat…o sa ma duc cu poza in mână, poate asa o să reuşesc să mă fac şi eu înţeleasă. Iar blondul, parcă l-aş vrea ceva mai închis, spre cenuşiu. Mâine mă duc să-mi fac progamare!!!

PS Mi-e tare drag de Cristina Dochianu.

7 gânduri despre &8222;Asa&8221;

    • ella zice:

      La asta nu m-am gandit, drept sa spun. O sa o intreb pe coafeza daca se rezolva cu placa de indreptat paru. Ca eu altceva nu folosesc. Nici pieptanul. Spre rusinea mea.

  1. mazgalica zice:

    Dacă îţi place tunsoarea, go for it!
    Problema cu vârfurile întoarse poate fi rezolvată cu placa. Şi eu sunt tunsă bob şi numai drept nu stă părul meu mai ales că este şi foarte des, dar am găsit pe youtube un filmuleţ cum să-ţi aranjezi simplu părul. Deja după vreo 3 spălări şi aranjări, părul începe să-şi formeze o linie.
    Dacă te interesează filmuleţul http://www.youtube.com/watch?v=F6_rKOsLIog&feature=fvw

Lasă un răspuns

