Efectul fustei asupra bărbaţilor

Că bărbaţii se uită numa’ după fuste, nu e tocmai o nouate. Păcat că eu m-am prins ceva mai târziu.

Luni, m-am dus la o agentie se asigurari. Eu imbracată ca ursu. Ajung aici dau de un tip pe care îl ştiam din vedere. Ridică Georgică ochii la mine, mă studiază rapid şi se întoarce cu nasu’ în foile lui. Evident, nu prezentam interes. Doar eram în blugi, ce dracu.

Azi m-am întos, da cu fusta’ scurtă. Scurtă rău. Şi să vezi minune. Iese Georgică din birou si începe să ne învârtă în jurul meu, de parcă m-ar fi văzut pentru prima dată. Îmi aruncă şi privire d-aia, gen „Pisi, bem o cafea?”. Dacă eram îmbrăcată în blugi, puteam să fac şi tumbe în faţa lui, că nu mă onora nici măcar cu o privire.
Să nu-ţi vină să îi omori????

2 gânduri despre &8222;Efectul fustei asupra bărbaţilor&8221;

  1. INTJ zice:

    de ce sa-i omori cand poti profita de slabiciunea asta a lor? sau tu vrei neaparat sa mergi pe drumul cel mai greu in viata? crezi ca la final te asteapta un premiu special daca faci asta? neah!

Lasă un răspuns

