Încep să mă adun. Şi răspund la o leapşă.

După nişte momente nasoale, încep să mă adun. Mâine estimez că-mi dau demisia de la unul din job-uri (mi s-a luat de oameni fără bun simţ, care nu au viaţă persoanală şi care din lipsă de activitate, îmi mănâncă zilele. Sunt cu nervii la pământ, chiar nu mai pot). Ce o sa fie după, nu ştiu. Măcar o să fiu mai liniştită. Cum m-oi descurca doar cu un salariu, iar n-am idee. Sper totuşi să mă răzgândesc…

Şi ca să mă mai relaxez niţel, am primit o leapşă tare drăguţă de la Delia Iacob
Aşa am răspuns.
SUNT: tare tâmpită! De obicei cu zambetul pe buze, pentru că ştiu să mă bucur de lucrurile mărunte. Mai rar, sunt tristă şi asta când cineva mă dezamăgeşte. Da-mi revin repede !
AȘ VREA: să îi văd pe ai mei fericiţi
PĂSTREZ: lucurile primite de la cei dragi şi toate amintirile frumoase
MI-AȘ FI DORIT: să fiu mai egoistă
NU ÎMI PLAC: oamenii care au impresia că sunt buricul pământului
MĂ TEM: de prostia unora
AUD: prea multe lucruri nasoale
ÎMI PARE RĂU: când nu pot să ajut pe cineva
ÎMI PLACE: să dorm cu cineva în pat, să mă întâlnesc cu prietenii, să văd marea, să mă simt iubită şi ador animalele. Îmi place să beau ceai cu miere, compotul cald şi să mă uit la filme.
NU SUNT: nesuferită
DANSEZ: destul de rar
CÂNT: când sunt fericită
NICIODATĂ: n-o să mă las călcată în picioare
RAR: plec în excursii (si-mi pare tare rău că nu pot să vizitez mai mult)
PLÂNG: când sunt tristă sau dezamăgită
SUNT CONFUZĂ: destul de rar
AM NEVOIE: să mă simt iubită sau apreciată pentru ceea ce fac
AR TREBUI: să câştig şi eu ceva la loto, la o tombola, sau macar sa gasesc niste bani pe jos
AȘ PUTEA: să am un salariu mai mare

O dau mai departe, pentru toţi cei care vor să răspundă!

Lasă un răspuns

