Mi-am dat demisia

DA. Azi mi-am dat demisia. (nu sunt şomeră, pentru că mai am un job)

Problema e ca acum, nu regret absolut deloc. Sper să nu regret mai târziu. Si DA, mă simt tare bine! Am ascultat muzică, am cântat…deci sunt ok. Să vedem ce va urma!!!!

MULTUMESC din suflet fetelor pentru sustinere!

11 gânduri despre &8222;Mi-am dat demisia&8221;

  1. frmshk zice:

    Capul sus si multa incredere!
    Regretele nu isi au rostul, lucrurile facute sunt bun facute, nu te mai intoarce la ele, gata!
    Mergi inainte, asa cum poti! Multa bafta.

    • ella zice:

      Inca o data, multumesc din suflet pentru sustinere! Astept sa ma adun, sa treaca cele doua saptamani de preaviz, si apoi o sa pot sa ma bucur si eu de viata!

    • ella zice:

      Mercy mult Bia!!!
      N-a fost o chestie premeditata, dar pur si simplu n-am mai rezistat sa ii suport sefei ifosele, toanele si nemultumirile, asta in conditiile in care munceam cat pt 2 persoane. Iar banii castigati nu justificau stresul sau duminicile pierdute. Asa ca’s libera!!!

  2. Alex`andra zice:

    Starea ta de bine de acum cred că rezultă din faptul că , în cele din urmă , ai făcut ceva pentru tine ! ( dau şi eu cu presupusu’ , pentru că-i prima dată când dau buzna la tine-n casă :)) )
    Felicitări ! Envoy !

Lasă un răspuns

