Eu n-am facebook!!! E grav?

De câteva zile, peste tot aud numai de facebook. Majoritatea ăstora din juru meu, au FB. Iar eu n-am. Şi mă întreb cât o fi de grav….
Drept să spun, nu e că sufăr în vreun fel, că n-am minune d-asta. Nu-i contest în nicun fel calitaţile, pe care sunt sigură că le are….Doar mă întreb dacă era rost să-mi fac şi eu, adică să intru în rîndul lumii. Mai tare aş fi curioasă să aflu dacă are „efecte” adverse…Ştie careva?

10 gânduri despre &8222;Eu n-am facebook!!! E grav?&8221;

  1. Gaborul zice:

    nu e deloc grav chiar foarte bine.eu am decat pentru blog ca imi face trafic dar detest pe cei cu retele de socializare.Intra la mine sa vezi a 2 a postare despre divele cu facebook:)) daca nu vrei sa citesti prostii nu intra

  2. INTJ zice:

    nici eu n-am si, fara sa spun prea multe despre mine da’ precizand ca lucrez in domeniu, te sfatuiesc sa nici nu-ti faci … indiferent cat de buna-i momeala.

Lasă un răspuns

