Eşti însărcinată?

Azi iar am avut o zi d-aia infernală la muncă. Da’ nu de asta mă vait. Ieri seara, la o pizza mă întâlnesc cu un fost vecin, care după ce mi-a aruncat o privire, m-a întrebat: „Eşti însărcinată? În câte luni?”. Am simţit că mi se urcă sângele la cap şi m-am abţinut cu greu să nu îl strâng de gât. Deşi, dacă mă gândesc mai bine, omu avea dreptate… Că na, s-a dus dracu silueta de acu câţiva ani…
Trebe să iau măsuri urgente…că nu se mai poate!! Chiar nu… Am încercat eu ceva, de e evident că n-a dat roade. Păcat că încă nu am voie să fac sport…

11 gânduri despre &8222;Eşti însărcinată?&8221;

  1. The Goddess zice:

    Eu am fost la nutriționist, mi-a făcut regim pentru programul meu zilnic + sport 1 oră pe zi, îl țin de 2 săptămâni (fără sport) și am dat jos 4 kg fără efort.
    De săptămâna viitoare merg și la sală să alerg de nebună pe bandă și să fac ceva abdomene și problema-i rezolvată.
    Aerobicul, tae-bo și alte chestii din astea, să nu-ți treacă prin cap, mi-a zis nutriționistul că îs vrăjeli.
    Deci, eu zic să mergi la un nutriționist.
    Eu după doar 2 săptămâni mă simt foarte bine, am mai scăpat de ”colacii de salvare” și abia aștept să merg la sală.
    Baftă!

    • ella zice:

      WAW. Sunt uimita de rezultatele tale!! Felicitari!!
      Si eu vreau la nutritionist..insa momentan stau cam prost cu bani si in plus, la noi in oras nu avem nutritionist. Sper ca din martie sa mai rezolv cu banii si sa ma duc si eu, ca asa nu se mai poate. Poti sa imi zici, in mare, in ce a constat meniul tau?

  2. frmshk zice:

    Stii de ce ai nevoie? Nu de cel mai bun nutritionist sau de cea mai buna dieta… ci de vointa! Si-atunci cand o sa iti doresti destul de tare, o sa reusesti. O sa poti sa iti impui un ritm de viata care sa te ajute sa slabesti… si vorbesc din experienta, clar… dupa ce-am nascut m-am chinuit un an sa dau jos cele 12 kg pe care sarcina mi le lasase mostenire… si n-am putut nicicum. apoi, cand m-am simtit motivata, am scapat de kg in plus un doua luni… si-a venit de la sine totul… ce m-a motivat? ei… fluturii din stomac clar. si faptul ca mi-era sufletul prin nori si nu puteam zbura prea bine din cauza greutatii… :))

    gaseste-ti motivatie si fa ceva! tu pentru tine. ceilalti vor lauda sau critica dar oricum nu vor putea face lucrurile in locul tau. deci, ori te simti bine cu tine asa cum esti, ori te pui pe treaba! si vezi ca vine primvara, trebuie sa te gaseasca infloritoare..

    🙂

    • ella zice:

      Stiu ca ai dreptate… Si te-as pupa pentru sfaturi! Mereu reusesti sa ma mobilizezi prin cuvintele tale. Trebuie sa recunoasc ca ai dreptate, ca intai trebuie sa fac pace cu mine, si apoi restul vor veni de la sine. Sper sa se vada o schimbare de saptamana viitoare, pentru ca atunci scap de perioada de preaviz de la al 2-lea job, si o sa am mai mult timp, sa ma gandesc si la mine, sa mananc sanatos si sa fac si ceva miscare.

  3. INTJ zice:

    no, din perspectiva unui barbat eu zic asa: mai incet cu berea fata! :)) =))

    mai serios acum, din cate stiu eu, cea mai buna „reteta” e sa mananci tot ce-ti place … da’ in cantitati mai mici. astfel, pe langa faptul ca nu-ti privezi corpul de cele necesare (ai pofta de ceva pentru ca corpul „iti cere” acel ceva) … ai si satisfactia ca ai mancat ce-ai vrut, adica un fel de stimulent psihic care te ajuta/motiveaza sa continui … iar cu timpul dispar si kilogramele. hai sa fim seriosi: nici macar in biblie nu s-a hazardat careva sa sustina ca dumnezeu a creeat lumea intr-o zi … desi, teoretic, fiind dumnezeu ar fi trebuit sa fie in stare s-o faca.

    • ella zice:

      Macar de ar fi de la bere… Nu de acolo mi se trage. Eu m-am crezut superwoman, m-am inhamat la mai multe job-uri si am ajuns sa nu mai am nici macar timp sa mananc. Am avut zile, destule, cand prima masa era la 7-8 seara. Stiu ca suna ciudat…dar.. asa a fost. Acu m-am prins ca nu merge asa si am renuntat la unul din job-uri, asa ca cel putin teoretic o sa am mai mult timp pentru mine si implicit ca sa manac sanatos. Faza cu portiile mici e perfect adevarata, dar..cum sa mananc eu putin, cand seara luam prima masa? De acum inainte, sper sa nu mai fie asa si sa fiu atenta.

Lasă un răspuns

