Despre oameni

” Nu face o prioritate din cineva pentru care eşti doar o opţiune! “. Am citit fraza asta la frmshk pe blog si mi s-a parut crunt de adevărată.

Nu are sens să mă apuc acum să filozofez, însă trebuie să recunosc ca de multe ori, am greşit şi am acordat celor care nu au meritat, incredere şi atenţie. Că mi-am furat-o de multe ori, e altă poveste. Probabil de vină este caracterul meu. Oamenii nu se schimba. E clar. Si de multe ori am greşit şi am văzut în cei din jur, doar părţile bune.

7 gânduri despre &8222;Despre oameni&8221;

  1. DianaEmma zice:

    Nu știu dacă mai ții minte postul meu despre prietena mea. Ai comentat la el. 😀
    Ei bine dacă ea ar fi urmat sfatul ăsta de aici, nu m-ar fi iertat și într-un final nu aș fi avut parte de prietenia ei frumoasă care m-a ajutat să mă schimb în bine.

    De multe ori nici cele mai logice lucruri nu sunt chiar atât de simple…

  2. ella zice:

    Tin minte postul si stiu ca am comentat si ti-am povestit despre cea mai buna prietena a mea.

    Da, trebuie sa recunosc ca in momentul in care cineva isi cere iertare si vrea sa se schimbe, lucrurile se schimba si ele.

    Eu am prostul obicei de a ma stresa pentru toti, de a ma gandi inainte la altii si apoi la mine. Lucru care nu mi-a adus niciun fel de avantaje. Dimpotriva. Citind fraza asta am inteles ca merita sa ma agit DOAR pentru cei care se gandesc si la mine. Ceilalti…nu trebuie sa conteze pentru mine.

    • DianaEmma zice:

      N-am cerut iertare și nici n-am vrut să mă schimb… ea a fost cea care a luat inițiativa. Ea m-a iertat fără să îi cer eu, iar nevoia schimbării a apărut după un an. A cam stat pe capul meu toată perioada aia sperând că schimbă ceva. Iar când s-a produs schimbarea, cred că deja își pierduse speranța… atunci când a zis că ar vrea să fie mai „insensibilă”, la fel ca mine.

    • INTJ zice:

      merita sa ma agit DOAR pentru cei care se gandesc si la mine” … e alegere ta, eu insa prefer sa raman mult mai altruist (ca, vorba aia, „o lumanare nu pierde nimic daca aprinde o alta lumanare„).

      • ella zice:

        Daca am scris postul asta, nu inseamna ca eu nu sunt altruista…
        Inseamna doar ca am acordat unora, care nu meritau, prea multe sanse…
        Si abia acum am constientizat ca e cazul sa imi vad in continuare de viata…fara sa ma mai gandesc la cei care m-au ranit…Si poate e cazul sa acord incredere altora…

Lasă un răspuns

