Razbunarea ….

Unul din defectele mele, îl reprezintă faptul că sunt răzbunătoare. (Da, ştiu că nu e bine şi încerc să mă tratez.) Si azi m-am gândit să scriu despre un subiect care pe mine una, m-a măcinat multă vreme. Mai precis, idei despre cum aţi putea să vă răzbunaţi pe cineva, care din varii motive, şi-o merită cu vârf şi îndesat. De precizat ar fi că ideile nu se pun în aplicare, decât în caz de strictă necesitate şi în funcţie de gravitatea faptei, se adaptează.

1. Pasta de dinţi pe maşină. Da, se ia un tub de pastă de dinţi şi se spoieşte maşina cu pricina. Acu, în funcţie de situaţie şi de draci, puteţi să desenaţi inimioare pe capotă, pe parbriz, pe oglinzi. Sau pur şi simplu să-i puneţi pasta acolo unde pune mână să deschidă uşa…
2. Oja roz. Deja am trecut la un stadiu mai avansat, pentru că oja face pagube. De preferat se întinde pe parbriz…. Dacă nu e roz, merge si rosie!!!
3. Mesaje în ziar. Luaţi numărul persoanei respective şi sunaţi la un ziar pt un anunţ. Vând capre, vând oi, vând garsonieră şi se poate merge până la …ofer plăcere contra cost. Ce-o sa injure respectivu când s-o trezi sunat de zeci de persoane, e partea a doua.

Sunt sigură că mai sunt şi altele..insa astea mi-au venit în minte acum.

UPDATE am mai preluat cateva idei, de la un comentariu venit de la 2murături’s blog Asa ca lista poate continua cu:
un cartof in teava de esapament,
bete de chibrit in iala usii
si bineinteles trecut cu cheia pe portiera si un pic pe aripa……

18 gânduri despre &8222;Razbunarea ….&8221;

  1. frmshk zice:

    Da, da, da, zici tu bine p-aci! Mai ca ma simt extrem de tentata sa pun ceva in aplicare… na, hai sa nu-i zicem asa de dur, razbunare… e de-ajuns s-o numim, asa, smechereste, o mica glumita… 🙂 🙂 🙂
    Aia cu ziarul ma atrage cel mai mult… ma gandesc la rubrica de matrimoniale… fara perdea… 🙂

    🙂

    Ma distrez si eu, na!

    • frmshk zice:

      pai tocmai de asta le numeam ” glumite „, nu?
      daca luam lucrurile serios, intotdeauna, intr-o razbunare, sufera mai mult cel care se razbuna – chiar prin prisma faptului ca simte nevoia unei razbunari…

      • INTJ zice:

        nici macar in gluma. prefer sa vad oameni care zambesc … iar daca nu zambesc, macar sa nu fie din cauza mea. sunt eu mai nebuna asa …

      • ella zice:

        Uite, eu nu consider ca ma razbun. Cand cineva imi face, sa zicem o nedreptate, simt nevoia sa ii platesc cu aceeasi moneda. Practic, la mine razbunarea e asa, ca o datorie pe care simt ca trebuie sa o achit. Stiu…ca nu e ok. Acu nu va imaginati cine stie ce tampenii, ca nu as fii in stare.

    • ella zice:

      De ce spui asta?
      Uite, eu mi-am facut un obicei din a-i face pe cei din jur sa simta pe pielea lor, anumite chestii. Si nu cred ca e neaparat ceva rau. Sa fim seriosi, astea nu se pot numi razbunari adevarate.

    • frmshk zice:

      da, clar… iti dai seama ce ravagii poate face o litera in plus sau in minus? 🙂

      ok, cu fapta nu infaptuiesti razbunari… dar nici cu gandul nu gandesti? adica chiar nu se intampla sa-ti zici ” hmm, ce mi-ar placea sa-ti pun o piedica… ” sau ceva de genu’? 🙂

      • INTJ zice:

        nu, nici macar. daca as face-o (m-as gandi), crezi ca mi-ar fi greu sa-mi gasesc justificari pentru a trece la actiune? neah! la cat de bine-mi functioneaza (inca) mintea, sigur as exclama precum leana lu’ costel „iegzista o iesplicatie!„.

        mai in gluma, mai in serios: daca ai apucat sa-mi dai o palma, norocu’ tau, bine ca ti-a mers … ca pentru a doua nu ma mai gasesti sa mi-o poti da. 😀

  2. Maria zice:

    esti buuuna
    insa nu cred ca as irosi pasta de dinti pe masina si mi se pare prea rautacioasa chestia cu oja, e un chin s-o cureti. In schimb faza cu numarul e geniala!

  3. elenad zice:

    hm…razbunarea cea mai crunta este cand dusmanul tau… e silit a recunoaste ca tu esti bun si dansu-i rau… parca asa era o vorba de-a lui Hasdeu… cu alte cuvinte, mai bine sa ma binecuvanteze un om, decat sa ma injure, cu ocazia asta poate mi-l fac prieten…

    te rog sa ma ierti ca m-am bagat in vorba..

    salutari,

    elena (am ajuns aici de pe blogul Mazgalica)

Lasă un răspuns

