De week-end

Pentru mine, zilele de sâmbătă sunt trase la indigo. Cum e singura zi în care nu muncesc, mă trezesc pe la 12, bag o cafea mare şi apoi începe războiul.

Runda unu = curăţenie generală. Aspirator, praf, vase, maşini de spălat, înstins rufe, curat în sifonier. Circa două ore. (Curat nu fac pentru că sunt maniacă, ci pur şi simplu pentru că e singura zi când stau şi eu mai multe ore pe acasă. În cursul săptămânii nu am timp să fac mare lucru, iar sâmbăta ajung în stadiul în care trebuie să fur de prin vecini şosete curate, că la mine n-ai cum să găseşti)

Pe la 15.00, urmează masa în familie, de cele mai multe ori. Dacă am ghinionul să fiu singură, trebuie să mai şi gătesc.

Terminată faza asta, începe runda doi. O baie rapidă, cu spălat de claie, balsamuri, măşti…. şi apoi epilat, pensat, tăiat unghii, făcut unghii, îndreptat păr. (Fac toate astea sâmbătă, pentru că altfel n-am nicio şansă). Şi când se termină şi partea asta, e deja noapte. Nu noapte-noapte, da se face 7 seara..iar afară e întuneric.

Apoi, vine runda trei. Câteva ore de stat în faţa laptopului şi scris la greu. Evident, fără chef. Motiv pentru care mă apuca 3 dimineaţa scriind. Asta si pentru că în jur de 11 noaptea, mai ies şi eu la un ceai cald. Si uite asa se duc sambetele mele…. După care vine duminica, în care (cică ) muncesc până pe la 13, sau după caz şi mai târziu… Şi uite aşa, week-endurile mele sunt compromise.

Azi însă a fost altfel. Sau eu cel puţin aşa am simţit. A fost ultima sâmbătă în care am scris.. Aşa că adio week-enduri cu draci şi stres!!!! Sunt ani de când nu am mai avut şi eu un program de om normal. Adică sâmbătă şi duminică acasă, fără şefi… Abia aştept week-endul viitor. Parcă nu îmi vine să cred că pot să îmi fac şi eu planuri pentru sfârşitul de săptămână…

5 gânduri despre &8222;De week-end&8221;

    • ella zice:

      As avea o mie de planuri si idei, insa majoritatea implică bani. Aşa că pentru moment o să găsesc o varianta care să nu însemna mulţi bani. Mă gândesc să fac o vizită în oraşul vecin, , să îmi scot fratele la o masa la Mc Donalds (la noi în oraş nu avem), să vizităm planetariul, să umblăm prin magazine… Apoi să vin acasă şi să citesc!!!!

      • DianaEmma zice:

        Planetarium sounds fun. 😀

        Eu când am un week-end la dispoziție și puțini bani mă duc pe la prieteni prin țară. Plătesc doar trenul. Și ei fac la fel. 😆
        Și din fericire (mai mult din păcate) după liceu ne-am dispersat prin multe zone ale țării.

  1. INTJ zice:

    well, chiar daca asta inseamna „mai putin de citit pe acest blog”, nu pot sa spun ca nu ma bucur pentru tine si iti urez sa ai weekend-uri cat mai placute/frumoase/cum ti le doresti tu! 🙂

    pe vremea cand inca nu aveam 2 job-uri, aveam un obicei de weekend care mi-a placut foarte mult: o ora de ascultat muzica … adica relaxat si doar ascultat, ignorand ori alte activitate. incearca, nu costa o avere si poate-ti va place si tie …

    • ella zice:

      Multumesc!!!
      Faptul ca am renuntat la un job nu inseamna ca o sa scriu mai putin pe blog. Chiar imi doresc sa scriu mai mult!

      Eu m-am bagat la niste sesiuni de filme! Recuperez timpul liber pe care nu prea l-am avut in ultimii ani.

Lasă un răspuns

