Gânduri

Săptămâna asta împlinesc 29 de ani…

Ar fi multe spus…în anii ăştia am adunat mii de dorinţe şi în acelaşi timp mii de dezamăgiri. Am învăţat să fiu puternică, să am încredere în mine, să iubesc tot ce e în jurul meu şi să mă bucur de lucrurile mărunte…. Am învăţat multe, în mod special despre oameni. Dacă mă gândesc bine, am fost norocoasă pentru că am avut curaj şi m-am agăţat de fiecare şansă pe care am avut-o.

Ce vreau de la viaţa? Păi eu nu vreau de la viaţa, vreau de la mine!. Nu vreau nimic să-mi pice din cer, vreau lucruri pe care să le obţin prin munca mea, de care să mă bucur şi să pot spune: „Da, asta am făcut pentru că am muncit eu!”.

Vreau să ştiu că celor de lângă mine le e bine…

Aş vrea o doză de fericire. Vreau să zâmbesc şi să spun, din toată inima: „Da, sunt fericită!!! Da, mi-e bine!”

Aş vrea oameni frumoşi lângă mine, mi s-a luat de nesimţiţi şi prefăcuţi. Mi s-a luat să îi înţeleg eu pe alţii, iar pe mine să nu mă înţeleagă nimeni. Am obiceiul să las mult de la mine, pentru că niciodată nu am vrut ca cineva să sufere din cauza mea. Se pare însă, că nu ăsta e secretul reuşitei. Sau cel puţin, în ritmul ăsta mie nu îmi va fi bine… Constat, uşor dezamăgită, că mulţi au profitat de bună voinţa mea…

Da… sunt un pic tristă…dar îmi trece!

sursa poza

20 de gânduri despre &8222;Gânduri&8221;

  1. imperfectgirl18 zice:

    LA MULTI ANI!
    si mi`e rusine pentru faptul ca nu stiu data exacta..
    eu am doar 19 ani si ma simt atat de apropiata de tine, incat nu mai sunt intimidata de varsta.
    felicitari pentru faptul ca nu ai cazut in capcana acelor „oameni mari”, care au uitat cum e sa fie tineri si cu probleme..

  2. 2muraturi zice:

    acus fac 25 de ani si cam la aceeas concluzie am ajuns si eu, multi profita, dar eu de ziua mea o sa fiu tare vesel, pentru ca macar in acea zi am un motiv suficient de bun

  3. INTJ zice:

    pe langa obisnuitul „La Multi Ani!”, ti-as mai spune asa: daca te gandesti mai bine vei observa ca intotdeauna ai facut de fapt ce ai vrut tu sa faci si la fel vei continua … varsatorul fiind „cel care imparte apa” … fara sa calculeze profitul. 😉

    • ella zice:

      Sa stii ca ai dreptate… Am zis ca de acum incolo, o sa ma gandesc ceva mai mult si la mine!! Asta insa nu inseamna ca o sa devin o egoista… Pur si simplu vreau sa imi acord mai mut timp doar pentru mine si pentru lucrurile care imi fac placere cu adevarat.

  4. casatorita zice:

    la multi ani….waw 29 ? apoi asta e ultimul an inainte de al 30..trebuie valorificat la maxim ..plus ca e anul ala in care poti sa faci o groaza de gafe ca dupa sa te poti scuza : „eh erau ani aia ..20 !”

Lasă un răspuns

