Lucruri pe care nu le ştiţi despre mine

Mâzgălica m-a provocat să vă spun 7 lucruri pe care nu le ştiaţi despre mine. Şi am răspuns, cu multă plăcere!

1.Mulţi ani, nu m-am atins de prăjituri. (Aveam impresia că sunt bucăţi de pâine colorată, înmuiate în apă). Cel mai tare era de ziua mea, în februarie, adică în plină iarnă, când mama îmi făcea tort de îngheţată, că altă variantă nu avea. Prin liceu, cred că am gustat prima prăjitură şi am descoperit, cu stupoare, că nu era aşa nasoală pe cât îmi imaginasem eu. Ba chiar a început să-mi placă.

2.Când eram mică, pupam purceluşii abia născuţi, pe rât. Spre disperarea bunicilor. La fel procedam şi cu vacile şi oile, pe care le pupam pe bot.

3.Nu mănânc şi nu am mâncat vreo dată carne pe miel sau de vită.

4.Când eram mică, visam să mă fac vânzătoare de îngheţată!

5.Când eram în generală, mama era speriată de cât de mult citeam. După ce am terminat cărţile din biblioteca personală, începusem să împrumut de la Biblioteca Municipală, iar mama, de teamă să nu citesc prea mult, le ascundea şi mi le dădea cu „porţia”.

6.Mi-a plăcut mult matematica. În generală, aveam cele mai mari note iar pentru mine, a rezolva o problemă de matematică, era o adevărată plăcere. În timp ce alţii auzeau replici gen: „Treci la teme!”, ai mei îmi spuneau: „Lasă matematică şi mai ieşi la joacă!”

7.Dacă până la vreo 33 de ani, n-o să am o relaţie stabilă, mă gândesc serios să înfiez un copil.

Prdeau leapsa Deliei Iacob, Ruxandrei , Dianei şi DianeiEmma.

9 gânduri despre &8222;Lucruri pe care nu le ştiţi despre mine&8221;

  1. mazgalica zice:

    Wow! Îmi place aşa muuuult ultimul lucru. Primul mi se pare aşa funny 🙂
    De aş vedea şi eu prăjiturile aşa, aş slăbi vreo 5 kile :))

Lasă un răspuns

