Prima mea prăjitură!!!

Îs tare mândră! Am reuşit să fac prima mea prăjitură!! 🙂 . Şi a ieşit chiar bună! Parcă nu-mi vine să cred…Se cheamă Bounty Bars, iar reţeta am luat-o de pe blogul Laurei Sava

sursa poza Laura Sava blog

Acum…recunosc că nu a ieşit exact ca prăjitura Laurei (adică blatul meu a fost ceva mai dubios, stratul de crema de cocos la mine a iesit mai subţirel), dar…e foarte bună!! V-o recomand cu mare drag!

Încep să se vadă efectele, după ce am renunţat la cel de-al doilea job!! Adică am şi eu timp liber. Şi am început să stau şi prin bucătărie şi chiar să gătesc. Următorul pas, este să fac şi mâncare- evident sănătoasă, adică să mă pun la dietă şi să mă apuc de sport. Nu de alta, dar azi, iar m-a întrebat cineva dacă sunt însărcinată!

Lasă un răspuns

