Înapoi la normalitate

Al doilea week-end în care nu am lucrat 🙂 Parcă nu-mi vine să cred…După curaţenie, un fresh în oraş şi o baie lungă, m-am apucat de chestiuni arzătoare. Respectiv am început să caut meniuri dietetice, exerciţii…şi multe informaţii despre slăbit. Nu se mai poate! Cântarul arată 68 de kg. Am tot zis că fac ceva…însă…doar adaug kile pe mine.

Nu am de gând să mă înfometez, nici să iau pastile şi nici nu cred în chestii gen „slăbeşti 10 kile în 10 zile”. Am nevoie de un meniu prestabilit pentru care trebuie să fac cumpărăturile cu o zi înainte. Altfel, mă bazez pe ce am în frigider…şi de obicei, nu găsesc nimic sănătos.

Cred că am găsit ceva destul de potrivit. Adică am mic dejun consistent, 2 gustări, prânz şi cină. (Fără prăjeli, fără grăşimi… În schimb, cu multe proteine, fructe şi legume). Combinat cu exerciţii fizice (pentru început uşoare), meniul ăsta ar trebui să dea reazultate. Acum sunt încă în stadiul în care pun la punct toate detaliile, mâine fac ultimele cumpărături iar de luni…mă pun la treabă. Trebuie să verific şi stocul cu creme hidratante, pentru că masajul va face parte din activităţile mele zilnice. Nu vreau vergeturi, că am destule!

Am citit că pentru a da jos 1 kg de grăsime, trebuie să ard 7.000 de calorii!!. WAW. E clar că o să am de muncă. O să îmi calculez necesarul de calorii si o sa tin jurnal cu ce mananc in fiecare zi. Să vedem ce iese! O sa ma cantaresc in fiecare zi de luni si o sa ma masor.

Acum merit şi eu un film şi cred că aleg „Love and Other drugs”. Am vrut să îl mai văd în urmă cu ceve vreme, dar…am renunţat.

11 gânduri despre &8222;Înapoi la normalitate&8221;

  1. DianaEmma zice:

    Să știi că faza cu jurnalul am văzut că ajută multă lume.
    Sunt persoane care țin bloguri sau au pe forumuri, și chiar pun poze, țin contabilitatea acolo… și ajută…

    PS: 68 de kg? La greutatea aia eu sunt piele și os… e așa ciudat. 😆

    • ella zice:

      Eu nu sunt inalta, am 1.62…iar cele 68 de kg…parca s-au pus toate pe burta si pe fund!!! Sunt ca ursu :-)))
      Iar ideea cu poza, e super! Probabil asa o sa fiu si mai motivata!!! Deci luni, vin si cu poza…Sper sa nu radeti de mine..

  2. casatorita zice:

    filmul e superb…am plans la final ca un bebe..
    iti recomand la micul dejun ,musli..eu cumpar pliculete de-o portie doar de la nestle ,cand incepi ziua cu ele totul e altfel ,plus ca ajuta tractul intestinal
    hai sa ne vedem duminica viitoare mai usoare 😛

    • ella zice:

      Luni sper sa ajung sa imi cumpar si eu, careva pliculete de musli. Am adaugat o noua pagina blogului, pentru ca vreau sa ma apuc de slabit. M-am documentat si am decis sa mananc sanatos, insa caloriile sa nu fie mai multe de 1100 pe zi. Plus sport, dar facut acasa, si am ales exercitii de tae-bo. Sper sa avem amandoua motive de bucurie, duminica viitoare! Iti doresc o saptamana frumoasa!

    • ella zice:

      Acum l-am terminat…E super!! Am vazut ca si tu l-ai vizionat 🙂
      La tine nu cred ca se pune problema de slabit. Sunt sigura ca niste abdomene, o data da 2 zile, vor avea efecte super!La mine insa, trebe regim si sport la greu, ca mai am un pic si nu mai incap pe usa!!!!

  3. sirenna zice:

    cauta pe youtube „tara stiles loosing weith „.vei gasi niste exercitii pe baza de respiratie, incepe cu cele mai simple. at least 15 min pe zi, fac minuni. good luck:*

Lasă un răspuns

