Lucrurile care îmi fac viaţa mai frumoasă

În urmă cu câteva zile, am primit de la Delia Iacob o leapşă despre 10 lucruri mărunte care îmi fac viaţa mai frumoasă. Îi mulţumesc şi răspund cu mare drag!

1. prezenţa celor dragi (fie că e vorba de familie, prieteni, iubit…pentru mine contează enorm). Îmi e de ajuns să îi ştiu lângă suftletul meu iar lucrul ăsta îmi face zilele mai frumoase.
2. fresh-ul de portocale
2. vinul fiert cu scorţişoară sau un ceai cald cu miere, în serile friguroase de iarnă
4.ciocolata cu alune caramelizate, de la Heidi 🙂
5.un zâmbet
6.Un film bun, de preferat o comedie. Şi dacă nu sunt singură, e şi mai bine!
7.o masă la Mc Donald s. (Ştiu că nu e sănătos. Fac asta maxim o dată pe lună)
8.o baie lungă în cadă
9.să adorm la el în braţe
10. week-end-urile

4 gânduri despre &8222;Lucrurile care îmi fac viaţa mai frumoasă&8221;

  1. sirenna zice:

    nuu, nu, nu nu! renunta la numarul 7. pune in loc un rasfat de zeita pe care ti-l recomand din toata inima : un ceai Marriage Freres! vei simti ca plutesti

Lasă un răspuns

