Blonda si tehnologia!!!

Saptamana trecuta, vreo 2 zile n-am avut net. Si dai si injura, si baga-ti si scoate-ti si dumnezei si…o lista intreaga. Ca na,e tare nasol sa n-ai net. Partea ciudata era ca al meu frate, avea net. Adica net-u pe fir mergea, wirelessu’ meu, nu. (Acasa avem modem de la UPC din care pleaca firu’ pt PC fratelui meu si tot acolo e si antena pt wirelesu meu pt laptop).

Si ia la suturi priza, pana cand am priceput ca ea n-avea nicio vina.

Si restarteaza modemu’ si suceste antena de wireless. Nimic.

Si umbla la setarile laptopului. Si schimba toate alea pe la conexiuni. Nimic.

Ultima varianta, a fost sa mai fur cate o bucata de fir din pc fratelui meu. Atat ca firu’ nu era lung si ca sa am si eu 15 minute net pe laptopu leu, am stat pe sub birou, ca atat ajungea firu’!!!

Deja eram in spume si ma pregateam sa sun la UPC sa vina aia sa-i faca ceva, ca nu mai puteam de draci.

Aseara, dupa ce timp de 2 zile incercasem toate variantele posibile ma strafulgera o chestiune. Si deschid laptopu si descopar minunea. Butonu de wireless de la laptop era oprit. Imi venea sa ma dau cu capu de toti peretii. Pe bune. Bine ca nu i-am chemat pe aia de al UPC….Acu ma duc sa muncesc…Blonda ce sunt!!!!

6 gânduri despre &8222;Blonda si tehnologia!!!&8221;

      • DianaEmma zice:

        Eu am lucrat la un departament din ăsta tehnic în vacanța după primul an de facultate, și asta chiar e ultima chestie de care să râzi. Se întâmplă tuturor.

        Stai să vezi că sunt unii care habar nu au care e de fapt router-ul. Unul de la o firmă îl încurcase cu UPS. „Sigur e în priză?”, „Sigur, sigur”.

    • ella zice:

      Iti dai seama ce nervi am avut dupa… Din pacate, faze d-astea tari imi ies de minune!!
      O sa va povestesc un moment penibil pentru mine, cu poze cu tot, petrecut la job!!

Lasă un răspuns

