Week-end again!

Probabil afectata de treaba cu luna care se apropie de noi (au zis aia ceva pe la tv ), azi m-am trezit cu chef de gatit. Asa ca am luat 4 pulpe de pui, niste cartofi si am aruncat tot intr-o tava la cuptor. Pe deasupra am adaugat usturoi praf si usturoi normal si niste vegeta. (alte condimente n-a fost chip sa gasesc). Si….apoi m-am gandit sa torn si un pahar de vin rosu!!! Acu…sa vedem ce iese. Sunt inca la cuptor!!

Asa cum mi-am propus, saptamana asta m-am apucat de sport. Nu chestii extraodinare, ca nu sunt capabila. Asa ca am inceput cu walk at home 1 si 2 . N-am apucat sa fac in fiecare zi, insa sunt pe drumul cel bun!!!
Luni= o ora (adica 6,4 km walk at home)
Marti= o ora si 100 de abdomene.
Miercuri pauza
Joi= 30 de minute si 100 de abdomene, plus cateva exercitii cu greutati pentru maini
vineri= 45 de minute si 100 de abdomene

Iar azi am stat si am cautat si alte exercitii cu Leslie Sansone, mai precis „Walk 5 miles”. Am gasit 5 filmulete pe net si sper ca de azi sa ma apuc de ele. Apoi, sper sa vad si ceva rezultate, la cantar.

Acum…am duc sa vad ce-i in cuptor. Eu una mananc cam orice, insa mai am si un frate care trebuie multumit.

2 gânduri despre &8222;Week-end again!&8221;

  1. ella zice:

    :-)) In urma cu cativa ani cumparam muulte reviste cu diete minune de slabit. Si nu slabeam nici 100 de grame. Ulterior m-am prins ca nu trebe doar sa cumpar reviste peste reviste sau sa ma uit la filmulete, ci sa ma apuc si de treaba. Asa ca acu’ nu doar ma uit la tanti cum se misca, ma agit si eu pe langa ea. Rezultate e adevarat ca n-am. Pana la urma a trecut doar o saptamana!! Sper sa se vada dupa. Daca nu slabesc, cred ca in viitorul apropiat nu mai incap pe usa!! O sa intru pe geam …

Lasă un răspuns

