Eu si pistolu’

Maine ma duc sa trag cu un pistol adevarat 🙂

Cam asa aratam cand am incercat prima data. Poza e facuta cred ca in 2003.

Si asta e de anu trecut.

Iar maine, il iau si pe al meu frate, care ma bate la cap ca vrea si el sa traga cu un pistol adevarat de cand avea vreo 12 ani! Acum are 19 si…se poate. (Cu o legitimatie scoasa cu ultima suta de metri).

15 gânduri despre &8222;Eu si pistolu’&8221;

  1. frmshk zice:

    Deci… asta nu-mi imaginam despre tine. Adica na, te vedeam finuta – printre rochii, zambete si prajituri – da, da, ale pe care le inveti acum… 🙂 Mi se pare interesant, recunosc, nu m-am gandit daca mi-ar placea sau nu… chiar m-ai facut curioasa… cum e? Tremura mana? Sau, mai mult sufletul?

    • ella zice:

      Rochii si fuste, abia de anu asta ce am inceput sa port. 🙂 Mi-au spus UNII, ca ar cam fi timpul sa fiu si eu mai feminina. Da’ ce sa fac daca mie mi-e bine-n adidasi si blugi??? Recunosc, ca incerc sa fiu mai femeie si sa renunt la statutul de pustoaica teribila(nu de alta, da’ am 29 de ani) . Ba chiar am inceput sa ma machiez. (Fond de ten, pudra, rimel si luciu transparent pe buze, nu iti imagina altceva. Forte rar putin mov sau verde pe pleoape). Revin cu post si filmare si iti spun ce am patit!!!

  2. INTJ zice:

    in armata am incercat chiar si grenade (nu numai tras cu arma) … da’ personal n-am putut uita ceea ce uita multi oameni: „tinta” e doar in sport o simpla hartie lipita pe un placaj.

    • ella zice:

      Pai nu ne-au lasat de capul nostru’. Am avut baietii de la SPIR, adica mascatii de la interventie rapida care ne-au pazit, ca altfel,,,cred ca si eu faceam la fel!!! :-))

Lasă un răspuns

