Eu şi mascaţii!!

Să încep cu rezultatul, că asta-i partea cea mai tare. Din cele 6 gloanţe (parcă atâtea au fost), numai unul a ajuns la ţintă. Dar n-a fost vina mea! Ăia mi-au dat un pistol cu ţeava strâmbă şi în plus a fost un pitic invizibil care a mutat ţinta fix când am tras eu. Ăsta-i adevăratul motiv pentru care numai un singur glonţ a ajuns la tinţă. Adică eu ma pricep sa trag cu pistolu. 🙂

Recunosc însă că am fost mândră, şi asta pentru ca au fost şi fete care n-au nimerit nici măcar un glonţ in ţintă. (Ştiu că nu e bine să mă bucur de nereuşita altuia, da’ uneori nu strică)

Partea si mai interesanta vine acum. De ce mă duc eu să trag cu arma? Teoretic nu mă încântă competiţiile iar ideea de a trage cu pistolul nu pot să spun că mă atrage in mod deosebit. Să nu mai vorbesc de zgomotul infernal produs de cinci pistoale care trag cam în acelaşi timp. Şi atunci? Explicatţa stă în poza de mai jos. (Eu am şi filmari scurte, însă imi scrie MTS la format si nu vrea cu niciun chip sa mi+l ataseze)

Sa fiu mai explicită. Atunci când tragem cu pistolul, ne păzesc băietii de la SPIR, adică mascaţii de la Interventie Rapidă. Şi nu ne păzesc aşa, oricum. Practic de cam ţin în braţe. Nu că le-ar fi şi lor drag. :-)) NUUU. Strict din necesitate, cică să tragem mai bine şi să nu ne dăm cumva cu pistolul în cap. Şi acum, nu ar fi fost păcat să pierd o îmbrăţisare de la un pacheţel de muschi? Că să nu mai spun că tipu de m-a păzit anul ăsta arăta beton şi parea tare de treaba. Pe bune. Greşesc? Tipu care e cu fata e cel de m+a pazit pe mine!!

Dar să revenim. Eu am tras cele 6 gloante si m-am potolit. Al meu frate a mai vrut o rundă. Puştiu’ deşi a tras pentru prima dată, s-a descurcat mult mai bine decat ăia cu vechime. La final, miliţienii ne-au invitat şi la o masa câmpenească, cu mici, bere, cârnaciori din ăia subţiri (după care eu sunt topită) si niste neamuri de carne la gratar. Plus prajituri. Ca doar era ziua Politiei.

Cum e sa tragi cu pistolul? Eu ţin minte că prima dată era sa-mi cadă drăcia din mână, când am realizat cât e de grea. Apoi, când am tras am avut impresia că-mi sare mâna din umăr. Plus un zgomot de parcă s-ar fi spart toate gemurile de la casă.

6 gânduri despre &8222;Eu şi mascaţii!!&8221;

Lasă un răspuns

