Eu, in diferite ipostaze

MISS S m-a provocat la o leapşă, iar astăzi am decis să răspund la prima parte.

1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?
Probabil ca in primul moment as face spume… Apoi as încerca sa inteleg de ce s-a ajuns aici iar la final, l-as trimite pachet la respectiva. In general sunt de acord cu o relatie libera, însa asta atunci cand exista libertate de ambele parti. Nu inteleg minciuna si cu atat mai putin, nici nu pot sa o tolerez.

2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela?
Sa stiu ca ai mei sunt fericiti. De-a lungul anilor, am invatat sa lupt pentru toate visele mele. Acum imi doresc o masina, si un salariu din care sa pot sa ma aleg ceva.

3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?
Pe Base si pe Boc. Nu va povestesc ce le-as face, pentru ca vreau sa par in continuare, o persoana echilibrata.

4. Ce ai face cu un miliard de dolari?
Ca tot romanul, as achita datoriile si ratele pe la banci, pentru intreaga familie (plus niste surprize consistente pentru cei din neam). Ar urma o maşina pentru al meu frate, o piscina pentru mine, si as construi o casa asa cum visez eu. Apoi o excursie de o luna de zile, ca sa vizitez si eu lumea. La intoarcere m-as apuca de o afacere de familie, pentru ca urasc sa ii vad pe ai mei cum muncesc pentru altii.

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?
Eu asa sper. Eu si prietena mea cea mai buna, ne stim de la gradinita si in continuare, ramane cea mai buna prietena. Mai mult si alte prietene la care tin mult, si pe care le stiu de mai bine de 10 ani. In general stiu sa imi tin aproape oamenii pe care ii iubesc cu adevarat.

6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?
Buna intrebarea. Acum nu as stii ce sa raspund, dar nu cred, sau cel putin nu imi amintesc.

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?
Da’ de ce sa astept eu ?? Daca ma iubeste cu adevarat, va trebui sa gasesca metode sa fim impreuna. Cred ca relatiile unde trebuie sa astepti minuni, sunt compromise de la bun inceput. (Cel putin, eu asa vad lucurile)

8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?
NUUU ! Eu imi incep job-ul la 11 cu o cafea in bar, apoi ma duc si tratez cu un primar, un director sau un sef de militie iar apoi acasa, unde mai lucrez vreo 2 ore. Ar fi pacat sa renunt, mai ales ca am muncit mult ca sa ajung aici. Si nu am nici sefi pe cap !

9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?
Sunt cativa, ce-i drept, dar nu stiu cum ii cheama. Acum imi vin in minte doar doua nume: Matt Damon si Russel Crowe. De la noi, ma gandesc la Radu Valcan.

10. Ce suge viaţa din tine?
Nervii, stresul si problemele pe care nu pot sa le rezolv.

11. Cum te vezi peste zece ani?
Cu un copil langa. Sotul este optional. Si cu o slujba care sa imi placa.

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?
Am ceva probleme cu paienjenii.

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?
Leaspa am primit-o de la o fata speciala ! Si astept cu nerabdare sa mi povesteasca cum e viata in afara tarii !!!

14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?
Acum cativa ani, ma bateam cu pumnii in piept si spuneam ca banii nu conteaza, ca dragostea e importanta…. Acum, la 30 de ani, am inteles si eu ca banii conteaza, al dracului de mult. De preferat este varianta de mijloc, si bogata si cu sot.

15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?
Ma uit sa vad cat e ceasul, pun de cafea si fug la baie.

16. Ai da totul într-o relaţie?
Din pacate pentru mine, da. O sa invat probabil sa ma potolesc. Nu am avut decat de pierdut.

17. Cariera ta este vitală pentru tine?
DAAA!! După multa munca, am ajuns intr-un punct in care sunt si eu multumita. N-am sefi pe cap, ma trezesc si la 10, si fac fix ce imi place.

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?
Depinde. Pana acum am iertat multe, am inteles multe şi lumea a priceput ca eu is proasta si a inceput sa profite si mai mult. Asa ca la capitolul asta, trebe’ sa mai modific ceva, ca nu e bine.

19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?
Nu mai am 20 de ani, asa ca imi doresc si eu pe cineva langa sufletul meu. Insa, decat singuratatea in doi, prefer sa fiu singura.

Predau leapsa către Ruxandrei , Mar Rosu, Imperfect girl,
DianaEmma, Frumusica, si Nasty Thoughts.

12 gânduri despre &8222;Eu, in diferite ipostaze&8221;

    • ella zice:

      Astept raspunsurile tale!!!
      Da, e frumos sa ai prietenii asa lungi, insa as minti daca nu as recunoaste ca oamenii se schimba mult pe parcurs. Adica, R. prietena de care spuneam, acum e casatorita si are 3 fetite, asa ca nu pot sa o mai vad asa des si nici nu apuc sa o vad prea des. Insa pentru mine va ramane prietena de suflet, tocmai pentru ca ne stim de atatia ani.
      Eu sunt genul de persoana care leaga greu prietenii…Chiar daca am multi oameni pe langa mine, nu pot sa spun ca imi spun si prieteni.

Lasă un răspuns

