Il regalo…

„Il regalo più grande che tu puoi fare a qualcuno è il tuo tempo”

Ma asteapta un nou sfarsit de saptamana… Astia spun ca va ploua…asa ca home, ceva filme, multe calcule, un pic de munca pentru ca saptamana viitoare am nitel de alergat in interes personal, niste curatenie…si cam atat…Am uitat ca trebe’ sa imi sun si restul colegilor pentru Revedere… Atat…

4 gânduri despre &8222;Il regalo…&8221;

    • ella zice:

      Stiu….insa acum am senzatia aia ciudata, cum ca mi-am acordat destul timp mie si parca mi-as dori sa acord si altuia din timpul meu… O sa treaca, nu-mi fac griji 🙂 Si o sa zambesc din nou!

    • ella zice:

      Sa zicem ca momentan cu cat imi acord mai mult timp mie, cu atat ma gandesc la tampenii..asa ca prefer sa fac orice a;tceva sa imi ocup timpul. Te imbratisez si iti multumesc pentru vizita!

Lasă un răspuns

