Mi-e dor

Azi mi-e dor :
– de oameni frumosi
– de mare
– de prieteni
– de o vacanta adevarata
– de o plimbare prin locuri noi

Azi, mi-e dor de mine… As vrea sa las in urma tot… Si sa o iau de la zero. Motiv pentru care, daca mi se aproba, saptamana viitoare imi iau liber. 🙂

17 gânduri despre &8222;Mi-e dor&8221;

  1. INTJ zice:

    tin pumnii sa ti se aprobe … ca mie mi se aproba intotdeauna cam asa „no problem. cine te inlocuieste?”, adica un „nu” deghizat ca „da”.

    • ella zice:

      O sa fie asa, o tentativa de concediu, dar simt o nevoie puternica sa iau o pauza de la tot…. Un concediu adevarat o sa am mai spre vara, cand sper sa ajung sa bem impreuna fresh-ul ala de portocale, la o terasa pe malul marii!

  2. frmshk zice:

    De la zero nu ai cum s-o mai iei, e clar. Ce esti, ce-a fost, oricum ramane acolo, cimentat. 🙂 Insa, poti oricand sa continui jocul de la un anumit punct, sa schimbi strategia, directia, scopul, etc…
    Zic sa incepi sa-ti rezolvi „dorurile” pas cu pas, oricum n-au cum sa vina deodata toate… ia-le pe rand. Vrei oameni frumosi? Cauta! Trebuie sa poti sa gasesti! Se zice ca o conversatie cu un om placut face mai mult decat o carte savanta citita… dar cred ca e si mai greu de realizat, nu? 🙂
    Hai, sa-ti iasa cum doresti!!!

    • ella zice:

      Din pacate… n-o sa pot sa fac mare lucru. Cam toti bani pe care ii aveam pentru plecari se vor duce pe doctori, analize, controale…Si nici nu imi ajung. Asa ca adio concediu, adio mare… Cel putin la cum stau lucrurile acum.
      Si ca sa ies la un suc , trebe sa platesc taxi dus-intors,ca distanta nu-i asa mica de la mine si pana in oras. Iar de mers pe jos nu se pune problema. Ziua a e mult prea cald si nu e pic de umbra, iar seara e periculos. Acum cativa ani am avut chiar parte de un incident despre care nici macar nu vreau sa imi amintesc.
      Offf… Sper sa scap mai repede din pasa asta… Din pacate, nu prea mai vad nimic care sa ma motiveze acum..

    • ella zice:

      Asta cu marea mi-a placut !! Pe principiul vulpea cu strugurii. 🙂
      Din pacate. ai dreptate. Prieteni adevarati nu sunt, sau daca sunt se gasesc greu. Al dracului de greu. Vacanta ti-o faci in functie de buget, iar al meu tinde spre zero, asa ca aici nu prea am ce comenta. Iar oglinda mea, cred ca e defecta. Grav defecta.

Lasă un răspuns

