Concediu

Marti ma plangeam ca am avut una din cele mai nasoale zile. Se pare ca m-am inselat 🙂
Nu de alta, dar de ieri am aflat ca voi intra 3 saptamani in concediu fara plata. Iar apoi, nu se stie ce va fi. 🙂

Imi facui o ceasca mare de 3 in 1 (stiu ca-s la dieta, dar nu-mi arde de nimic)si astept sa-mi vina sefii sa discutam nitel…Desi am o presimtire ca n-or sa vina, sau cel putin nu azi.

Asadar, am 3 saptamani libere…

Sursa poza aici

6 gânduri despre &8222;Concediu&8221;

    • ella zice:

      Incerc Diana… Insa nu stau asa roz cu bani, iar daca ma gandesc ca in august n-o sa iau mare lucru la salariu… Si daca as avea certitudinea ca doar acum e asa, tot ar fi ceva. Ma tem insa ca o sa mai am surprize de astea… Iar varianta cu plecatul in Italia, nu imi surade…

    • ella zice:

      Asa cum am estimat, al meu sef nu s a deranjat sa mai vina sa vorbim… O sa il sun maine, macar sa vina sa ma lamureasca. Sper sa se rezolve…

Lasă un răspuns

