Casa mea… Leaspa!!

Pentru ca tot am avut timp liber in ultimle zile, ma gandeam sa propun o altfel de leapsa. As fi curioasa sa vad cum ar arata casa in care v-ati dori sa locuiti. Si ma gandesc la o leapsa cu poze, si cuvinte mai putine 🙂 Ce ziceti? Si o sa incep eu, iar pe seara o sa actulizez cu poze si detalii noi!

Teoretic ar trebui poze cu modelul casei, cu o baie, o bucatarie, living, dormitor, eventual curte (si daca tot visam, eu vreau piscina, foisor, leagan, un gratar de gradina… 🙂 )

Bucataria – Nu ma intereseaza ca mobila sa fie neaparat rosie, ca in poza, dar cred ca m-as simti super intr-o bucatarie amenajata in genul acesta.

Baia Pentru mine, baia este una din cele mai importante incaperi dintr-o casa 🙂 Neaparat am nevoie de o cada maaare. Daca e si cu hidromasaj, si mai bine.

sau

Livingul Aici, inca n-am gasit o poza, care sa ilusteze exact ce imi doresc. Vreau neaparat o canapea (sofa ii zice mai nou :-)) imensa, si o mobila minimalista 🙂

Cam asa

Ori

-merge si asa

Dormitorul Aici, un pat maare si neaparat cu spatar moale, ca sa stau si sa ma uit la tv (sau sa iau micul dejun in pat). Evident, in dormitor vreau si tv. Din punctul meu de vedere, nimic nu-i mai fain decat sa stai in pat si sa te uiti la film!!


sau asa

Acum vine randul gradinii. Unde vreau:
– piscina

– un loc unde sa fac gratar

– foisor

– leagan – acu’ am gasit doar leagan din lemn, insa merge si metalic!!

Maine, vreau sa pun poze si pentru restul!! Mai am de pus poza cu casa- (si am una chiar la mine in oras de care sunt indragostita), plus poza cu mansarda. Asta daca nu imi vin alte idei!!

Voi cum vedeti casa pe care v-o doriti?? Predau leapsa tututor celor care vor sa viseze, si mai ales celor care au si timp sa caute poze. Legat de amenajarile interioare, eu sunt indragostita de Stephan Eyek. De la el sunt majoritatea pozelor mele (mai putin cele cu gradina).

19 gânduri despre &8222;Casa mea… Leaspa!!&8221;

    • ella zice:

      🙂 Doar foisorul?? 🙂
      Pana sa ajung sa am o asa casa, o sa mai treaca ceva vreme. Precis. Poate, cu putin noroc, o sa apuc sa-mi fac un living, in genul celui din poza. Daca as avea bani, as mai modifica prin casa alor mei.Insa e criza!! :-))

      • Lusio zice:

        Paiiiii… hai sa mai zic si bucataria aia.. si poate prima poza de la „cam asa”

        Si piscina e faina, dar e cam mica 😀

  1. Madalush zice:

    Foisorul e superb!!! Cred ca m-as muta acolo 🙂 Si poza cu a doua optiune pentru dormitor imi place mult! Eu mi-as dori o casa doar pentru vacante, in rest, sunt mai practica si visez la un apartament spatios si mobilat simplu si cu gust, intr-o zona aerisita a orasului (dar cat de cat centrala).

    • ella zice:

      Intre noi fie vorba, si eu tot la apartament ma vad. Insa ai mei au casa, si daca as avea posibilitatea, asa as mobila-o 🙂 Plus ca am o gradina maaare!!!! Iar piscina, foisorul, leaganul si gratarul ala s -ar incadra de minune.

  2. agathapurple zice:

    sweet 🙂 si apropos de visat azi am mers in brico pentru a ne informa gen ce materiale ce preturi bla bla sunt, pentru noua camera desigur… si m.am trezit luand niste frumuseti de perne in brate 😀 cu greu m.au dezlipit de acolo….

Lasă un răspuns

