Ru-si-ni-caaaa

Azi ma gandesc la fetita mea preferata, la Eva… Ii tin pumnii, sa scape cat mai repede din spital  Si pentru ca mi-am adus aminte de cel mai frumos copil, am realizat ca eram restanta cu o leapsa de la mamica ei, Ruxandra, asa ca sa incepem cu “ top ru-si-ni-caaaa ”

1. Daca ma iei tare, nu stiu care e dreapta si care e stanga, nu pot sa fac diferenta dintre marar si patrunjel, sau intre rate si gaste. (daca apuc sa meditez cateva secunde bune, ma descurc, cel putin la partea cu dreapta-stanga)
2. Nu stiu sa fac cafea. Am incercat sa fac o data la munca, si n-am insurubat bine capacul si a sarit minunea in aer. Daune n-au fost, pentru ca din fericirea nu era nimeni prin zona, iar apa fiarta a sarit doar pe masa. O alta data, cu o alta dracie de facut cafea. De data asta am pus apa aiurea si toata s-a scurs sub birou, exact in prelungitorul la care erau conectat toate calculatoarele. Am mai avut niste tentative si pe acasa, insa lumea mi-a sugerat discret sa ma las de sportul asta.
3. Uneori nu am rabdare
4.Alteori am prea multa incredere in oameni.
5. Cred ca am adunat prea multe regrete
6. Atunci cand mint sau sunt nervoasa peste masura ma inrosesc
Lista e mai lunga, insa ma gandesc ca m-am facut suficient de rusine 🙂
Si trimtit leapsa mai departe, celor din blogroll!!

10 gânduri despre &8222;Ru-si-ni-caaaa&8221;

    • ella zice:

      Am zis ca lista e maaare si am incercat sa ma limitez si eu la alea marunte. Cele mari, deja nu mai intra la top Ru-si-ni-ca , ci direct la capitolul Regrete!

  1. Lusio zice:

    „Am incercat sa fac o data la munca, si n-am insurubat bine capacul si a sarit minunea in aer. ”

    Esti simpatica in stangaciile tale 😆

    • ella zice:

      Sa fi vazut faza!! M-au trimis colegii sa pun capacul acolo deasupra apei si sa il insurubez bine. Apoi am urcat in redactie si dintr-o data s-a auzit ca si cum s-ar fi spart ceva! Sarise capacu’ , ala insurubat bine de mine 🙂

Lasă un răspuns

