Visez!!!!

Am primit de la Antiqul o leapsa visatoare. Despre ce as face eu cu 5 milioane de euro. Sincera sa fiu, habar n-am care e valoarea acestor bani 🙂 Dar, sa purcedem.

1. Ca tot romanu’ as incepe cu achitarea datoriilor la banci.

2. Apoi ma gandesc sa-mi iau o casa cu piscina neaparat. Ceva de genul asta m-ar multumi.

3. Si un apartament in oraselul meu mic. In cursul saptamanii sa stau in apartament, in week-end la casuta.

4. Apoi m-as gandi la toti cei dragi mie.

5. Ar urma un centru pentru cei nevoiasi. As cumapara o vila cu mai multe apartamente si un teren langa si l-as oferi celor cu probleme. Chiar daca nu ar avea un loc de munca, ar putea lucra terenul ala si asa ar reusi sa castige niste bani, cat sa se descurce decent.

6. Iar pentru sufletul meu, o vacanta la Bora-Bora!!!

7. La intoarcea casa as pune de-o afacere unde i-as lua pe toti cei din familie. Ce afacere, inca nu stiu!! Dar o sa ma gandesc serios!!

8. Si mi-as lua si eu permisu’ si o masina.

9. Iar daca mi-ar mai ramane bani, as cumpara cateva apartamente, le-as aranja duap bunul meu simt si le-as inchiria!!

4 gânduri despre &8222;Visez!!!!&8221;

    • ella zice:

      Stiu…. Inca il astept pe Fat Frumos, sa facem nunta si sa mergem acolo in luna de miere. Da’ cum l-am asteptat destul de mult, incep sa-mi fac griji…asa ca incep sa caut solutii sa ajung acolo si de una singura 🙂

Lasă un răspuns

