Ciocolata vindeca tristetea?

Daca-i asa, solicit si eu un camion plin cu ciocoalata. De preferat Heidi cu alune caramelizate. Iar daca nu ciocolata rezolva problema asta, sugerati-mi alte solutii. Daca-s testate (solutiile zic) e si mai bine.

Voi cum vindecati tristetea? Ca la mine, primul gand este sa ma sinucid cu niste tone de ciocolata. Asta mai ales daca-s singura. In seara asta insa am fost cuminte. Adica doar am gustat. Si acum ma duc sa dorm. Nu de alta, dar ma tem ca ma apuca iar tristetea si ma duc (iar) sa gust din ciocolata. Iar data viitoare, in loc de dulciuri ar trebui sa-mi iau morcovi. Sau mere.

18 gânduri despre &8222;Ciocolata vindeca tristetea?&8221;

    • ella zice:

      De cele mai multe ori, si eu fac asa. Insa atunci cand pur si simplu nu poti sa discuti cu altii..atunci cand simti asa, ca te doare sufletul, ce faci?

      • DianaEmma zice:

        Nu prea știu cum să răspund la întrebarea asta…
        Mereu am avut cu cine vorbi, chit că a fost noaptea târziu, chit că am putut doar să sun pe cineva drag. Chiar dacă sunt probleme cu care nu vreau să îngreunez o persoană anume, am mers și discutat cu altcineva; sau chiar dacă m-au dezamăgit toți, prieteni, poate, am avut familia.
        Și nu vorbesc de a mă descărca de moment, de a vorbi despre suferință… e ca în reclama de la TV, sun pe cineva drag și pur și simplu ascult cum vorbește și parcă pot să spun și eu „acum sunt mai bine”.
        Bine, nu poți vorbi non-stop, cum nu poți mânca ciocolată non-stop. E vorba de o vreme în care te canalizezi pe altceva, pentru a alina, a găsi puterea de a merge mai departe sau de a-ți reaminti pentru ce și pentru cine se merită să mergi mai departe.

    • ella zice:

      Azi iar am avut un moment aiurea si am renuntat la ciocolata. M-am limitat la cativa biscuiti!
      Din pacate, cei dragi is la vreo 2000 de km…Daca erau aproape, sigur era mai simplu!

      • DianaEmma zice:

        Distanța fizică nu înseamnă nimic dacă sunt dragi. Există telefoane, internet, skype… orice… legătura se poate păstra ușor. Pentru câteva cuvinte, pentru o discuție în fiecare seară care să dea bună dispoziție.

  1. Mărgeluţa zice:

    Eu nu suport pe nimeni langa mine cand sunt trista si deprimata. Nu am nevoie nici de vorbe bune, nici de imbratisari. Sunt genul de om care trebuie sa fie lasat in pace, sa-si rumege singur durerea. Si dupa ce am mestecat-o bine in sinea mea, abia atunci sunt deschisa catre ceilalti. Da, stiu, sunt o ciudata! 😛 Oricum, am observat ca in momentele astea simt nevoia de dulciuri.

    • ella zice:

      Macar nu sunt sigura care simte nevoia de ciocolata! 🙂
      Va trebui sa invat si eu sa imi tratez singura tristetile. Cred ca e cel mai incdicat!

    • ella zice:

      Din pacate, aici am net „la manivela „(merge extrapodinar de incet) iar melodii in laptop nu am, decat vreo 5. Si le-am invatat pe de rost 🙂 Insa mi-ai dat o idee. O sa ii rog pe ai mei sa imi trimita din tara, un stik cu muulte melodii romanesti, care sa ma binedispuna.
      Si, nu in ultimul rand, ma bucur ca ai revenit. Ce mai faci tu? Cum iti e?

  2. Ana Maria zice:

    Uffff….Ella , mai primesti o halitoare de ciocolata??? 😦

    Ce fac eu? Pai as putea manca tone de ciocolata , in afara scarbei care ma cuprinde , depresia tot acolo sta.Incerc sa dorm , uneori si sa ma gandesc la „Ce-ar fi fost daca….” si sa plang….cand plang ma eliberez….Uneori sa ascult muzica ce imi place ma ajuta!
    Da , si pe mine ma bantuie gandurile sinucigase…dar nu numai cu ciocolata! 🙂
    In felul meu egoist de a fi , ma bucur ca nu sunt singura pe lume cu probleme de a ma sinucide cu ciocolata! 🙂
    Sper sa iti fie mai bine….stii ce e mai urat?Ca durerea trece si raman cicatricile!

Lasă un răspuns

