Cum vor ajunge barbatii sa fie inlocuiti de roboti

Pe lista cadoruilor pe care o sa mi le fac singura, la loc de frunte sta minunea asta de facut cafea. Se pune apa, cafea si se programeaza. Iar dimineata te trezesti si cafeaua e gata facuta 🙂 Ce poti sa-ti doresti mai mult de atat? 🙂 Nici macar nu mai ai nevoie de barbat langa tine sa-ti faca o cafea buna. Iei robotu si gata.

Acum, ca in sfarsit am reusit si eu sa fac SINGURA, o cafea cat-de-cat bunicica, pot sa vorbesc si despre experientele nefaste din trecut.

Pana la vreo 20 de ani, nu prea am facut cafea. O facea mama si eu furam de la ea. Am incercat de cateva ori, insa rezultatul nu seamana cu nimic din ce bausem pana atunci. Asa ca preventiv, n-am mai incercat.

A urmat perioada in Italia. In casa unde stateam exista o dracie de facut cafea. Si era atat de dracie, incat eu, in cei 3 ani, n-am putut sa pricep cum se face cafeaua. Si apoi, daca oricum avea cine sa o faca, la ce sa ma stresez?

Intoarsa acasa, am inceput sa lucrez. Pe vremea cand eram in redactie, ma roaga o colega sa fac eu cafeaua. Pun apa, pun cafeaua si la urma trebuia sa insurubez un capac. (era un fel de expresor- sau cel putin eu asa cred). Am iesit toti in curte si..s-a auzit un bum. Sarise capacu ala de-l insurubasem eu. Si sarise si apa fiarta pe masa si pe perdele. N-am putut decat sa ma bucur ca nu era nimeni acolo 🙂

Alta redactie. Alti colegi, alta dracie de facut cafea. Aici am facut o singura data cafea, iar colegii mi-au sugerat delicat, sa ma las de sportu asta. Si au facut ei. Pana intr-o zi, cand m-au rugat pe mine, doar sa torn apa. Pusesera ei si cafeaua si zaharul. Toata treaba mea era sa pun apa- deja masurata de ei, in cafetiera. Si eu am pus. Insa nu unde trebuia si drept urmare, apa a curs in tripla la care erau conectate toate calculatoarele din redactie. Si aia chiar a fost ultima data cand m-am atins de cafetiera.

Acum, din nou in italia. De data asta, cafetiera normala. Eu-in culmea fericirii. Dau sa fac cafea si descopar ca nu stiu sa desfac cutia in care era pusa cafeaua. Dezleg si misterul asta si incerc iar. Juma de plic de cafea, ajunge pe jos. Decid sa nu renunt. Incerc iar, insurubez minunea si o pun pe foc. Imi pun pe fata un zambet satisfacut, gandindu-ma in sinea mea, ca am reusit sa fac, in sfarsit cafea. Pana cand am vazut ca nu isurubasem bine dracia si cafeaau se scrugea pe aragaz. Si iar, dai si injura, si curata aragazu si de la capat. Intr-un final, am reusit sa fac o cafea normala.

Iar acum, cand in sfarsit am dezlegat misterul cu cafeaua, descopar minunea asta. Care face cafea singura. Si eu, care ma gandisem sa-mi iau barbat pentru a avea o cafea buna in fiecare dimineata. Uite ca nu mai e nevoie. Iau minunea si am scapat. Chiar ieftin- costa vreo 50 de euro. 🙂

11 gânduri despre &8222;Cum vor ajunge barbatii sa fie inlocuiti de roboti&8221;

    • ella zice:

      Sunt sigura ca au si la noi in tara. Alicia Delonghi ii zice, si cred ca am vazut la Altex sau la Domo. Costa undeva in jur de 300 de lei.

  1. Cristian zice:

    fac cafea de la varsta de 16 ani! La inceput foloseam ibricul, 400ml apa fierbinte – 6 linguri cafea, capac peste ibric pentru 5 minute, 100ml apa rece pentru zat si din nou 5 minute capac peste ibric!

    In 2008 am descoperit insa expresorul din inox, pe care il folosesc si in ziua de azi, o inginerie adevarata, e cel cu forme hexagonale! Bineinteles, am ramas blocat dupa prima gurita de cafea, ceva Jacobs era, foarte intensa mi-a iesit!
    Procedeul e simplu: umplu recipientul de la baza lui cu apa, pana la supapa, indes bine-bine cafeaua macinata in sita de aluminiu, FOC! De preferat cafea Lavazza in el, e intensa, aromata, etc.

    Desi mergem des la cafenele, atat in oras, cat si in alte localitati, atat in tara cat si in strainatate, nimeni nu a laudat alte cafele decat cele pe care le fac eu!

    un mic TIP sa zic asa: o lingurita de Coffeta in ceasca – cafea – lapte pasteurizat 3,5% grasime, 2 lingurite de zahar! Pofta buna!

Lasă un răspuns

