Moments

Muncesc. Ca mai mult de atat, si sa vreau, nu prea am cand. Insa si din putinul timp liber, am avut grija sa „rup” si pentru mine. Asa cum mi-am propus la inceput de an, am inceput sa-mi acord mai multa atentie. Partea proasta e ca tv-ul il admir doar cand il sterg de praf iar laptopul, nu mai am cand sa-l chinui. Ce-mi pare rau, e ca nu am timp sa mai stau zi de zi, sa citesc blogurile mele preferate sau sa scriu. Insa ma gandesc ca mai am o luna si apoi o sa intru si eu intr-un ritm de om normal. Cu sambete si duminici libere, cu dupa-amieze libere… Pana atunci, incerc sa impart cat mai echitabil, putinul timp ramas.

Teoretic, din aprilie am un nou job. 🙂 Si ma gandesc sa ma tund. (Adica sa-mi fac breton). Si sa ma fac blonda-blonda. 🙂 Plus ca vreau ochelari de soare cu dioptrii. (Vara asta, chiar nu mai rezist fara.) Si tot in aprilie, dau o fuga pana acasa.

Lasă un răspuns

