It’s time for me to wake up…and live my life!!!! ;)

Chiar cred ca-i cazul sa fac ceva si sa ma adun. Sa privesc cu ceva mai multa incredere viitorul. Sa-mi fac planuri. Sa visez iar. Si sa inchei conturile cu trecutul. Daca vorbim de trecut, atunci ar cam fi cazul sa il las acolo unde ii e locul, adica in trecut. 🙂 Ma apucai inclusiv sa citesc carti de psihologie. Doar-doar oi pricepe care-i reteta magica pentru asta. Pentru moment, le las in urma. Si ma adun, pentru ca doar asa pot sa privesc spre viitor. Cu nasu-n amintiri (mai ales daca-s d-alea nasoale), uitam sa traim prezentul.

Caut raspunsuri. Desi, de cele mai multe ori aleg sa ignor intrebarile. Alteori ma pierd in detalii. Si nu e bine. Renunt la unele vise. Din nisip si sperante, incerc sa cladesc altele.

Realizez ca am 30 de ani. Iar o buna prietena m-a intrebat recent, daca am cosntientizat ca in cel mai fericit caz, mi-am trait juma din viata. 🙂 Asta chiar a fost cireasa de pe tort. Initial am vrut sa-i spun ca-i nebuna. Apoi mi-am dat seama ca nu-i chiar asa. Ca nitel-nitel are dreptate. Si ce-am facut eu in timpu asta? Nimic, evident :-))) Ani buni, am ales sa renunt la mine, ca sa le fac altora pe plac. Nu am facut asta pentru ca-s falsa, ci pur si simplu pentru ca mi-am dorit sa fie bine. Si am gresit. Iar acum ma chinui sa adun bucatele. Dar o sa le adun. Stiu sigur. Si o sa fie bine.

It’s time for me to wake up…and live my life!!!! 😉 I’ve been asleep 4 too long…

4 gânduri despre &8222;It’s time for me to wake up…and live my life!!!! ;)&8221;

  1. frmshk zice:

    O să fie bine! Trebuie! Şi, chiar dacă n-o să fie toate exact aşa cum le doreşti, tot eşti datoare faţă de tine însăţi să încerci, să te zbaţi!
    Deci, capul sus, zâmbet de încredere pe buze şi să mergem înainte! (da, e exact ceea ce îmi spun şi mie aşa că, ştii bine, nu eşti singură).
    Bine ai revenit! Îmi era dor de tine. Îţi răspund şi la mail.

Lasă un răspuns

