Elvetia?!

Se pare ca schimbarile vor avea loc ceva mai rapid decat imi imaginam eu. Motiv pentru care peste cateva zile voi pleca in Elvetia (asta daca nu vor aparea alte surprize).  Asa ca ma apuc de bagaje…

14 gânduri despre &8222;Elvetia?!&8221;

    • ella zice:

      Multumesc! Sper…Joi seara o sa fiu acolo. Sper sa si rezolv repede cu netul, ca in rest nu ar trebui sa am probleme. Dar tu unde esti, in Franta?

    • ella zice:

      Teoretic plec pentru o luna. Insa eu as vrea, daca reusesc, sa stau mai mult… Nu ma incanta nici sa vin in tara si nici sa o iau de la capat in Italia… Astept sa vad ce o sa mai fie. Ma gandesc ca in cel mai rau caz in septembrie sa vin in tara si in functie de ce o sa gasesc de munca, sa si raman.

  1. frmshk zice:

    Ella, eşti o curajoasă!!! Să ajungi cu bine şi să găseşti acolo, sper din suflet, drumul pe care îl cauţi. Sau, măcar să fie un drum mai cu folos şi mai uşor! Baftă multă, multă!!!

  2. Andreea Manole zice:

    Eu sunt in Belgia. Am trecut prin Elvetia am ceva vreme si am numai amintiri frumoase. Sper sa rezolvi repede cu netul si sa ne dai vesti bune cat mai repede 🙂

    • ella zice:

      Dap! Aici is, si din fericire azi am avut o zi ceva mai linitita, si am si apucat sa scriu cateva randuri. E chiar frumos, liniste, curatenie si totul bine pus la punct. Si multe flori, ca astiu ca alea iti plac tie!
      Ps. Cu intraziere, iti urez un sincer LA MULTI ANI!!!!

Lasă un răspuns

