Sa ma mai vait….

In urma cu vreo luna de zile, spuneam ca urasc casa in care locuiam la Roma. Motivul era legat de hotii care intrau cam in fiecare vara 😉  Atunci blonda se gandea cat de cool e sa ai o casa super-extra sigura, unde sa dormi fara sa te gandesti ca peste noapte te trezesti cu hotu langa tine. Acu am parte fix de asa ceva. O locuinta singura. Mult prea sigura, as zice eu. Cheile mele asa arata. Despre cat cantaresc ele, nu vreau sa vorbesc.

Sa fac inventarul. Chei de la intrarea in bloc, de la usa de pe palier, de la lift, de la bucatarie, de la spalatoria de la subsolul blocului…. Numa chei am. Si am uitat sa precizez una. La mine nu se poate ajunge pe scari. Nop. Doar cu liftu. Care lift, evident nu te duce la etajul meu, decat cu cheia potrivita. Adica, in lift, pentru zonele cu apartamente nu exista butoane, sa poata sa urce oricine, ci doar gauri unde infigi cheia. Asa.

 

Nu ai cheia, nu pleaca liftu. Scari sunt, insa poti doar sa cobori, nu sa si urci. 🙂

Asa ca acum, nu mai am cosmaruri cu hoti. Acum am cosmaruri cu chei. Ca le pierd sau le uit pe undeva. 😉 Daca se intampla, afara dorm. Si nici pres nu am.Doar un vas maaare cu flori.

2 gânduri despre &8222;Sa ma mai vait….&8221;

  1. frmshk zice:

    Da, şi ceea ce e prea mult strică… şi acolo cam aşa pare. Ok, se intră greu, am priceput dar… chiar aşa de greu? Şi, dacă liftul e în reparaţii, cum urci? Că presupunem că de stricat nu se strică, doar eşti în Elveţia… dar mentenanţa?
    În rest, toate bune pe acolo?

    • ella zice:

      Frumusico, nu mi-a zis nimeni ce fac in cazul in care liftul se strica 🙂 Nici nu vreau sa ma gandesc la varianta asta, mai ales ca eu am o adevarat fobie fata de lifturi. Am vazut insa ca jos e cineva…un fel de portar si probabil ca respectivul are chei si deschide usile alea, in cazul in care ar fi probleme. Problema e ca peste tot sunt afise peste afise insa cum nu inteleg germana, nu pricep ce scrie.
      In rest sunt ok. Muncesc mereu. Si sambete si duminici.. Nu e ceva nou, asa ca nu ma plang. 🙂 O sa ma mut intr-o noua locuinta si o sa scap de stresul cu liftul. De data asta o sa stau la parter!
      Te pup si iti trimit o imbratisare! Si un zambet cald!

Lasă un răspuns

