My new baby-lap!

De ceva vreme spuneam ca vechiul meu laptop nu prea mai vrea. Saracu’ are cativa ani buni de cand sta cu mine, si cat am muncit in tara il caram la job zi de zi. Cu alte cuvinte statea aprins de la 10 pana la 2 noaptea. Si chinuit in multe feluri. Iar dupa aproape 5 ani de utilizare intensa, au inceput problemele. Intai – nu mai tinea bateria si se aprindea doar alimentat la priza si a doua-greutarea destul de mare (incepusem sa am dureri de umar din cauza lui).Apoi imi dadea fel de fel de erori… Plus dimensiunile, si alea maricele. Era un Hp cred ca 15 sau chiar 17. 🙂

Asa ca usurel am inceput sa ma orientez spre unul nou. Eram interesata sa nu fie nici mare si nici greu. Adica sa-mi intre in geanta mea normala :-), fara sa ma mai car cu sacu’ de cartofi dupa mine.  Nici prea mic nu era ok, ca blonda e deja chioara. Nu ma vedeam cu un laptop cat touch-screenul de la telefon.  Apoi am citit la Frumusica si la Roscata despre laptopurile lor, un Acer Aspire One 772.  Fix ce cautam eu. Adica laptopul nu era nici mare, si nici de 10, ci fix 11.6. Plus ca fetele erau multumite de prestatia lui si am inceput sa caut si eu. Drept e ca nu am gasit 772 ci 725, insa am vazut  ca sunt configurate cam la fel.

Recunosc ca-n primul moment m-am temut ca o sa ma acomodez greu la dimensiunile mici, insa m-am inselat. Chiar e ok. Nu am simtit nicio diferenta. Pana acum, am numai cuvinte de lauda. Are 1,2 kg, baterie cu 4 celule, memorie de 4 gb, 500 gb spatiu pe hard, 3 intrari usb si a venit cu Windows 7.(Plus alte chestiuni despre care insa nu stiu sa spun prea multe) L-as fi vrut albastru insa a trebuit sa ma multumesc cu negru, mai ales ca l-am gasit in oferta si am dat doar 300 de euro pe el. A fost un pic ciudat ca nu are cd-rom, iar eu eram obisnuita sa iau filme pe cd-uri si sa le vad seara.

In rest, ma declar mai mult decat multumita. Il car peste tot dupa mine, bateria tine suficient de mult si se misca binisor, as zice eu.

Acum, ma gandesc ca ar trebui sa-mi schimb si telefonul 🙂 asa ca daca aveti ceva sugestii, le astept cu mare drag. Despre telefon…ma intereseaza sa pot citi si eu mailurile in liniste, eventual sa intru pe cate o pagina de net, sa citesc o carte( 😉 a scris Roscata aici  cateva tipsuri faine pe tema asta) , sa joc Bejewed ca altceva nu stiu. A, sa pot sa si vorbesc la el 🙂 Plus ca nu as cheltui sume extraordinar de mari pe un telefon. Sa zicem ca nu-s foarte atenta si nu as vrea sa dau 500 de euro si sa ma trezesc a doua zi ca telefonul meu e tandari. Ce am vazut eu pana acum, a fost un samsung next turbo (cred ca asa-i zicea) al carui pret era de circa 150 de euro. Voi ce ziceti? Aveti alte idei?

9 gânduri despre &8222;My new baby-lap!&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Eu am un Sony Ericsson Xperia….l-am ales ca era micut , insa acum imi pare rau…pentru internet si scris nu e indicat…Recent am mers la Viena si am remarcat ca Samsungul Galaxy e la mare moda acolo….
    De ce nu astepti putin? Nu te intereseaza IPhone?In Octombrie va fi lansat ultimul model si ai ocazi sa il cumperi chiar acolo , sub nasul tau 😀

    • ella zice:

      Recunosc ca la IPhone m-am gandit si eu, insa sub 550 de euro nu-l gasesc! Si e cam peste bugetul meu. La Fel si Galaxy S II. Din pacate nici nu pot sa iau telefon la abonament, sa dau mai putin… Asa cum am zis, tot spre samsung m-as orienta, insa un model ceva mai ieftin, cred ca mai mult de 150-200 de euro nu as da.

      • Ana-Maria zice:

        Cu cat modelele se „invechesc” moral , ca sa spun asa….in sensul ca cele ce sunt de 2-3 ani(chiar mi repede) , deja sunt „vechituri” , sunt mai ieftine.Ideea de a tine pas cu tehnologia , parerea mea , este ca apar aceste modele tot mai noi ce pot „suporta” tot felul de softuri si programe , kituri si ale ghiduseli virtuale si cam tot ce tine de pasul cu tehnologia moderna.
        Mie una , poate par extraterestra , nu imi plac deloc touchscreenurile.Le urasc de-a dreptul si cred ca am buba la creier pentru ca ma scot din minti petele de degete de pe ecran….Insa ca sa pot sa folosesc wide webul de pe unde e moca , un astfel de telefon imi era necesar…de aici ideea lui Xperia….
        Bafta la cumparat si ,poate , in tara vei gasi ce ai nevoi , nu strica sa bagi un ochi la magazinele de telefonie mobila 🙂

      • ella zice:

        Ca bine zici! Acum gandindu-ma mai bine, cred ca-s si mai ieftine la noi! Din octombrie o sa incep un nou job si cum am mai lucrat acolo, stiu ca o sa am perioade in care net-ul pe telefon o sa fie necesar. Plus ca intr-adevar am nevoie de un telefon si daca tot dau banii, as vrea unul care sa fie cat de cat ok. Oricum eu le schimb cam la 5-6 ani…

Lasă un răspuns

