Promit sa nu ma mai ating de aragaz

Nici nu stiu cum sa incep. Cert e ca am vrut sa-mi pregatesc cina si in timpul procesului tehnologic a inceput sa urle alarma de incendiu. Sa mor nu alta. Cum e posibil ca la 30 de ani sa dau (iar) foc bucatariei? Hai ca pana acum aveam fel de fel de scuze..ca aveam 20 de ani, ca era bucataria mamei….dar acu’ ce scuza mai am??  Cu tigaia in brate imi venea sa ma arunc fix pe geam. Mare lucru insa nu rezolvam, ca alarma urla si afara. Norocul meu a fost ca in timp ce ma inverzeam  a venit un englezoi de sta acolo si cred ca i s-a facut mila de mine. Drept e ca nu ardea bucataria. Era doar nitel fum. 🙂 Asa ca a oprit minunea urlatoare ce trezise intreg blocul. Iar eu mi-am facut cruce si am jurat ca de aragaz nu ma mai ating prea curand. E clar ca nu exista chip sa facem pace. Oricat m-as stradui eu.

Acum trebuie sa mai recunosc un lucru. Nu va ganditi ca gateam sarmale sau cine stie ce chestii complicate. Luasem niste involtini chinezesti, deja gatiti, pe care trebuia sa ii calesc 2 minute in tigaie si apoi sa pun apa. Fumu’ a iesit cand am pus apa peste involtini incinsi. Nu ma intrebati cum am reusit, ca nu stiu. Asa ca ajung si eu la concluzia Roscatei Evergreen – „m-as marita cu un bucatar si mi-as lua amant un antrenor de fitness. Sau invers”.  Da, e clar ca asta-i solutia. Cel putin acu’ nu stiu ce alta varianta as avea.

Ramane de vazut ce manac eu la cina. Iarba poate. 🙂 Cu somon afumat-ca nici asta nu trebuie gatit. Ca alta idee nu am. Mda.

Voi sa aveti un week-end fain. Eu o sa fiu la munca. Si sambata si duminica. 🙂

9 gânduri despre &8222;Promit sa nu ma mai ating de aragaz&8221;

    • ella zice:

      E destul de scump in oras…si sincer, nici nu prea-mi place cum gatesc astia. Adica eu in cele aproape 2 luni de cand sunt aici am mancat mai mult pe la chinezi si la McDonals. Plus ca vreau sa iasa ceva comestibil si din mainile mele. 🙂

Lasă un răspuns

