I’m going home!!!!!!! :-)

Ma pregatesc iar de bagaje. Plec acasa de data asta. O sa stau insa doar 3 zile 🙂 Timp in care am de facut urmatoarele chestii:

  1. cumparat cartea Mihaelei Rdulescu- Niste raspunsuri. Si data trecuta cand am fost acasa am zis ca o cumpar si am uitat. Acu sper sa nu mai uit. Am citit cateva citate din cartea asta si mi s-a parut faina.
  2. ridicat diploma de licenta de la facultate. Asta e un must. Recunosc ca mai mult pentru asta ma duc. Pana acum nu am ridicat-o pentru ca mi se parea aiurea sa dau cateva milioane (eh, eu inca am ramas la banii vechi) pe o hartie care nu ma ajuta cu nimic. Da, recunosc cu zambetul pe buze, am cam facut o facultate degeaba 🙂 Hai, nu chiar degeaba, dar sa zicem ca nu am profesat niciun moment in respectivul domeniu. Management si marketing in afaceri economice 🙂
  3. Dus la KFC. Nici italienii, nici elvetienii nu au kfc, asa ca-mi permit sa pacatuiesc de cateva ori pe an, cand vin acasa. Ador aripioarele picante, sosul de ustoroi si salata colesaw. 🙂 Evident, sa-mi fie rusine, ca ar trebui sa fiu al dieta, dar chiar nu rezist.
  4. Tot la capitolul mancare, o sa mor daca nu mananc niste mamaliga cu branza si smantana si un ou in tigaie deasupra, plus alte chestii gatite de oameni capabili. Ca eu e clar ca nu-s. Azi am lesinat de pofta dupa ce am citit despre pranzul Anei ..
  5. Facut stoc de filme. La baby-lap nu am cd-rom, asa ca am nevoie de filme pe stik. Iar cu net-ul si la elvetieni si la italieni e jalnic, mai bine sa am ceva rezerva.
  6. Dat o fuga pana la dentist. Am o mica problema, respectiv am un abces care imi apare periodic de mai bine de 4 luni (periodic inseamna la fiecare 2-3 zile). Si care evident nici nu cedeaza la antibiotic. Sau cel putin nu la ce am luat eu. Ultima data cand am fost in tara, in iunie, dentistul mi a zis ca are nevoie de 8-10 sa lucreze acolo, pentru ca ar fi vorba de o infectie intre radacinile dintelui si ca trebuie sa faca o incizie si nu mai stiu ce chestii.. Cum si data trecuta am stat in tara tot 3 zile, nu avea timp sa faca nimic. Dentisu a zis ca e ok sa stau cu infectia in gura, ca atata timp cat iese puroiul e ok. Mie mi-a sunat cam ciudat, asa ca ma gandesc sa ma duc la un alt dentist, poate o avea o solutie minune care sa ma faca sa scap de chestia asta. De ce nu am facut nimic pana acum? Pai ca nu ma doare si ca undeva in sufletu meu am sperat ca trece de la sine. Dar nu trece. E clar!
  7. Sa dau o fuga pana la coafor. E cazul.
  8. Si la final, o chestie mai putin placuta. Trebuie sa amintesc unor persoane ca e mai bine sa-si vada de viata lor si nu de a mea… Si poate asta nu ar fi o problema, insa atunci cand adauga si aberatii extreme ce ar putea sa ii afecteze pe ai mei, ma apuca turbarea.

Muah…ma tem ca am uitat ceva, precis, insa adaug pe parcurs. Si daca tot a venit vorba de bagaje intentionez sa-mi iau un cantar micul, din ala special pentru calatorii. Mor cand e vorba de facut bagaje. Si atunci cand trebuie sa bagi 15 kile intr-un troler de 30/40/60 cm (nu bag mana in foc ca astea-s dimensiunile) si alte maxim 10 kile in 20/40/55 cm, iar lichidele din ultimul troler sa nu fie mai mari de 50 de ml si insumate sa nu depaseasca un litru si sa fie puse intr o punga transparenta, deja imi vine sa ma sinucid. Si sa nu uit, geanta cu acte sa incapa in bagajul de mana si evident, toata minunea sa nu depaseasca alea 10 kile. O fericire, cum spuneam!

7 gânduri despre &8222;I’m going home!!!!!!! :-)&8221;

  1. Ana-Maria zice:

    Drum bun , in primul rand! Sa ai calatorie placuta si sa ajungi cu bine! 🙂
    In al doilea rand , baga punctul 8 in loc de primul punct , iar punctul 6 sa devina punctul 2.Dentistul ce ti-a spus ca poti trai cu infectia , atata vreme cat puroiaza la exterior , avea dreptate .Rar gasesti un medic care sa iti spuna pe bune ce ai si ce e bine sau nu.Insa bag de seama ca la tine , netrecand infectia nici cu antibiotic , problema a devenit cronica si tare as vrea sa cred ca se va putea trata cumva si ca nu va trebui facuta o extractie :(. Imi pare rau! Aceeasi problema am avut-o si eu si cu tot tratamentul facut mai multe luni , am ajuns la zeama de cleste.Acum e super bine , insa….dinte ,gaura , dinte , sti ce zic…..Nu schimba medicul , parerea mea.
    Cu punctul 4….si tu poti…nici eu nu-s experta… 😀
    Cu restul punctelor , bafta si sa nu te surmenezi….cam multe de facut in asa scurta vreme 🙂

    • ella zice:

      Ai perfecta dreptate…insa din pacate, astea 2 puncte sunt cele de care mi-e jena cel mai mult.
      Ma bucur ca m-ai linistit in privinta infectiei 🙂 si o sa merg la acelasi dentist. Pana acum recunosc ca nu am scos niciun dinte si deja ideea ma terorizeaza 🙂
      Te imbratisez!

  2. Hapi zice:

    Imi pare rau
    Nu am auzit pana acum c-ar fi normal sa-ti curga puroi dintr-un dinte o perioada indelungata. Si daca imi zicea asta un dentist as fi fugit in capatul lumii
    E ca si cum ai spune ca e ok sa ai puroi in sinuzita cat timp se dreneaza afara. Bullshit. Scuze
    Si sanatate….

    • ella zice:

      M-ai pus pe ganduri! La modul serios! Tare as vrea sa spun ca nu ai dreptate… 🙂 Dupa comentariul tau am decis sa reiau tratamentul cu antibiotic (augmentin si metronodazol la 6 ore. Data trecuta nu a avut efect, poate acu are. Ce nu mai tin eu minte, e dozajul. Cred ca 500 mg de augmentin la 6 ore 🙂 ) . Si ma rog sa functioneze. Apoi in tara vad ce s-o putea face. Eu am fost convinsa ca rezolv acum problema, pentru ca urma sa stau in tara 10 zile…insa asta a picat si o s astau doar un week-end si nu stiu daca nu cumva o sa imi spuna ce mi-a zis si data trecuta. Ca are nevoie de cel putin 8-10 zile sa umble acolo…
      Multumesc! Sanatate si tie 🙂 sunt sigura ca operatia pe care ai suferit-o nu a fost tocmai usoara. Si da, stiu ca totul a plecat de la un dentist cretin!

Lasă un răspuns

