Made in Romania

In pauza de pranz intru intr-o dicutie cu o colega mai tinerica, nascuta in Kosovo. Si vorbim de una de alta, de tarile noastre, ca e greu, ca e criza d-astea.  La un moment dat se opreste Valentina mea (asa o cheama) si-mi zice. –^Voi aveti o catareata super-tare cu niste melodii super-faine! Eu o ascult mereu!^

Ma gandesc automat la Alexandra Stan, Inna, Andra, Paula Seling… Ii spun numele astea plus altele, insa Valentina imi zice ca nu si nu. Numele e altu. Cum nu reuseam sa pricep care e cantareata ce a cucerit Elevtia, tipa isi suna iubitul si vine cu verdictu. ^Denisa^. Eu ma uit lung. Care Denisa?? Acu pe bune, care e Denisa asta de a cucerit lumea cu cantecele ei?

Nu ma dau batuta si merg inainte cu discutia. Valentina imi spune ca Denisa canta impreuna cu Ionus Sesel. Eu tot nelamurita. La care a mea colega, incepe sa-mi fredoneze din maneaua ^Made in Romania^, pe care intr-adevar o canta Denisa cu Ionut Cercel 🙂

4 gânduri despre &8222;Made in Romania&8221;

Lasă un răspuns

