Hai ca p-asta n-o stiam! Epilatul cu ata :-)

Zilele trecute aflai de la Casatorita despre o chestiune careia ii spune EPILATUL CU ATA. Fix asa. Partea si mai faina e ca cica se practica tehnica asta de ani buni, insa eu pana acum nu auzisem. Nu-s eu capabila sa va explic ce si cum, insa ideea de baza este ca se ia o bucata de ata, se suceste pe degete si apoi se trece pe maini, picioare, sprancene, mustati….Iar parul se smulge (nu se taie, asa cum crezusem eu initial), fara sa afecteze pielea. Ca asta-i avantajul. Da, si pretul, pentru ca procedeul se poate efectua si acasa cu un simplu fir de ata. La ce am apucat sa citesc pana acum, am vazut ca toti cei care au incercat au fost incantati. Am citit aici cateva impresii despre procedeul respectiv si parca-parca l-as incerca. Intai insa trebuie sa pricep cum se suceste ata pe degete, ca aia mi se pare partea cea mai complicata!

 

Sursa poza aici 

8 gânduri despre &8222;Hai ca p-asta n-o stiam! Epilatul cu ata :-)&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Tulai Doamne…parca as fi pe vremea Mariei Tereza 😀 !!!!! Ba inca , din cate am aflat , alea se mai epilau si cu lumanarea , ardeau firul de par cu flacara , dar asta era mai periculos….cu risc de parlit si pielea….si si-au dat seama ca cu ceara e mai coser! 😀
    Daca afli procedul de rasucit ata , sa scri , sunt curioasa! 🙂

  2. frmshk zice:

    bun. hai să te vedem epilată cu ață. și eu tare mi-s curioasă de procedeu. dacă se poate, cu foto. 😛
    apropo – felicitări pentru netbook. să îl folosești sănătoasă. eu îl iubesc pe al meu, e o bijuterie tehnologică care mi-e de marfe folos. mereu e cu mine, încape în orice geantă jucăria asta performantă. baftă cu el.

    și mai am una de zis pentru că știu că nu te superi. Ela, chiar vrei interfața asta? mi se pare greu de urmărit, scrisul prea mare, cumva fără formă și fără stil… cred că ți s-ar potrivi ceva mai feminin, cu ceva detalii drăguțe și cu niște forme mai clare. dar, hei, doar zic și eu… 😛

    • ella zice:

      Cand o sa resuesc, scriu post despre epilatul cu ata!! Inca sunt in stadiul in care studiez. Fara succes pana acum!
      – De laptop si eu sunt foarte incantata, asa ca iti multumesc inca o data pentru recomandare!
      – Spre rusinea mea, cu tema blogului nu pot sa spun decat ca ai perfecta dreptate. Nici mie nu-mi place-..Am vrut sa fac o schimbare, insa..temele care-mi palceau erau cu plata si am zis ca mai caut. Daca ai ceva sugestii, aici sunt! 🙂

Lasă un răspuns

