Un zambet in dar

Am invatat sa trec peste toate cu zambetul pe buze iar acum trimit un zambet sincer pentru a-i ajuta pe altii. Cu alte cuvinte, m-am alaturat campaniei Colgate, despre care am aflat de la Chinezu.

Ce am facut eu? Pai am ales 4 poze cu mine zambind, le-am incarcat in aplicatia de aici  , iar cei de la Colgate vor tranforma zambetele mele in produse ce vor fi donate celor care au cu adevarat nevoie de ele. Simplu, nu?

Nu trebuie sa oferim bani, ci doar sa ne rupem 2 minute din timpul nostru si sa donam un zambet sincer pentru a-i face si pe altii sa zambeasca. Eu zic ca merita!

 

 

Campania “Ajuta Romania sa zambeasca” se desfasoara pana in data de 7 Octombrie 2012 si isi propune sa stranga 100.000 de astfel de zambete. Pentru fiecare fotografie trimisa, Colgate va dona un produs de igiena dentara catre Crucea Rosie Romana.

Prin intermediul aplicatiei Facebook ”Romania zambeste”, fiecare utilizator poate trimite o poza in care zambeste. De asemenea, interactiunile din aceasta aplicatie – like-uri, share-uri sau comentarii – vor fi inregistrare ca zambete si transformate in produse donate. Toate acestea sunt actualizate in permanenta in ”Zambetometru”, un instrument de contorizare a numarului de zambete stranse pe durata campaniei.

Initiativa face parte dintr-o serie de actiuni prin care Colgate-Palmolive sarbatoreste 20 de ani de existenta in Romania. Pentru a marca momentul, compania a donat 2% din produsele vandute in Romania in luna iulie pentru renovarea unui spital de copii din Iasi.

4 gânduri despre &8222;Un zambet in dar&8221;

Lasă un răspuns

