Vacile si romanticismul

De felul meu, zic ca-s romantica.  Mai putin astia de langa mine.

  • Acum doi ani, iubitului meu i-am luat un cadou surpriza. Atat de surpriza incat s-a blocat. Era un cantar din ala jmecher ce masura inclusiv masa grasa. 🙂 M-a intrebat ulterior daca nu cumva cred ca-i cam plinut. Si am zis ca nu, mie-mi plac ursii. Am o colectie intreaga acasa. Unul in plus, viu chiar, e fix ce-mi lipsea.
  • Anu’ asta, cred ca in aprilie cand m-am dus acasa, i-am luat o tigaie antiaderenta. Si a fost la fel de impresionat. S-a uitat lung la ea si m-a intrebat inocent daca nu cumva poate sa o foloseasca si la facut de cafea. Ca altceva nu stie sa gateasca. 🙂 Estimez ca momentan o foloseste pe post de obiect de decor.
  •  La intoarcerea in Elvetia, am zis sa merg inainte cu cadourile mele romantice. Si i-am luat doua vaci.

In care se pune sare si piper. Dar tot vaci raman!

Deci cum spuneam, sunt o romantica incurabila! 🙂

10 gânduri despre &8222;Vacile si romanticismul&8221;

  1. Hapi zice:

    Sunt amuzante vacutele si probabil ca zambeste de fiecare data cand le vede
    Asta pana o sa-l calci rau de tot pe bataturi 😀
    Pe urma le incuie intr-un sertar si uita de ele
    Glumesc

Lasă un răspuns

