Vecinii. Diferente intre cei de la bloc si astia de la curte

Provocata de Roscatica , sa va spun despre cum au decurs relatiile cu ai mei vecini.

Cat am stat la bloc, imi amintesc ca tatal meu avea o relatie misto cu vecinii de sub noi. Atat de misto incat intr-o noapte, al meu tata a iesit pe geam cu un borcan plin cu muraturi pe care l-a expediat in casa vecinilor. Direct prin geamul inchis de la balcon, evident. 🙂  Nu mai stiu exact din ce cauza, insa imi amintesc satisfactia alor mei, cand nebunii s-au potolit.

Cu vecinii de sus, era mai binisor. Cand se luau la bataie si la injurauri, era de ajuns sa bati in teava de apa calda si se potoleau.

Un alt vecin, mort de beat, a intrat peste noi in casa. Usa era descuiata, pentru ca asteptam sa vina o verisoara.

Noi cred ca am fost o familie model. Mai putin cand am vrut eu sa sar cu umbrela pe geam sau cand mama a tinut cateva zile o gaina (vie) in baie. Gaina a fost cazata in cada si ulterior a fost rasferata in gradina buncii. Si a mai fost un moment cheie, atunci cand l-am batut pe baiatul vecinilor. Asta a si fost motivul pentru care ai mei au refuzat sa ma lase se urmez un curs de karate.

De vre-o 10 ani, de cand ne-am mutat la casa, lucrurile s-au schimbat. Nu stiu daca sa zic ca in bine. Noi cel putin, am ramas la fel de binevoitori si pasnici. Despre vecinii, pot sa afirm ca-s foarte diferinti.

Familia care are casa langa a mea, e una ..moderna sa zic. Taticul cu pricina, isi mai testeaza pistoul in spatele curtii. Si se aude, ca na….asa e in tenis 🙂 Insa e un tip de treaba!

Un alt vecin, daca tot a vazut ca avem o alee cu iarba, s-a gandit sa-si parcheze vaca fix in mijloc. 🙂   Eram in casa cu al meu frate, cand l-am vazut pe nenea cum intra in curte mea cu vaca dupa el, apoi a batut un tarus si a legat vaca de el. In curtea mea. Mai precis pe aleea care face legatura insa casa si  strada. Am iesit sa il intreb daca nu cumva a gresit curtea, la care mi-a raspuns ca nu are unde sa-si duca vaca la pascut si cum noi avem iarba, o lasa nitel acolo. Si a plecat, lasandu-mi vaca in mijlocul curtii. Si-a recuperat animalul pe seara. Insa nu si baligile, care au ramas drept amintire mirositoare in mijlocul aleii. De atunci incuiem poarta.

Si tot acelasi vecin, vesel de felul lui, ma ajuta sa-mi imbogatesc cultura muzicala cu melodii populare. La volum maxim, in fiecare duminica.

Din pacate pentru mine, la cateva case de noi sta o familie ce detine cea mai mare florarie din municipiu. Si langa casa, oamenii au si serele. Iar vara cand isi uda florile, ciuciu apa. Din fericire si ei is de treaba, asa ca mi-au dat orarul si stiu si eu intre ce ore pot sa ma spal pe ochi. Aceasi familie, care nu duce lipsa de bani, are si un fiu. Care a primit cadou de ziua lui un motor din ala care paraie ca toti dracii. Nu pot sa va descriu fericirea pe care o simteam in zilele libere, cand puteam si eu sa dorm mai mult, iar pustiul se dadea cu motorul la deal si la vale.

In rest, numai de bine despre vecini 🙂

Later edit – Ar mai trebui sa mentionez si momentul in care mi-au furat o rochie si tricoul preferat. Hainele erau intinse afara, la uscat. Si au disparut. Iar eu nu cred in extraterestrii 🙂

8 gânduri despre &8222;Vecinii. Diferente intre cei de la bloc si astia de la curte&8221;

    • ella zice:

      In afara de astea 2 familii, restu-s ok. Aia cu florile nu ii pun la socoteala, ca suntem cumva neamuri si in afara de faptul ca ma lasa fara apa, nu am ce sa zic. Iar acum, daca stau putin acasa, nici nu ma mai pot vaita de motorul juniorului! Insa am citit pe la altii ca se poate si mai rau!

  1. Andra C (@AndraC4) zice:

    :))) =)) e plina lumea de ciudati. un vecin de-al meu de la bloc a venit cu ideea geniala sa-l platim pentru ca cica intretine spatiul veder din jurul blocului. adica a luat in stapanire gradina din spatele blocului, e spatiul lui personal pentru ca a facut poarta si doar el are cheia, iar noi ar trebui sa il si platim pentru asta.

  2. Ana Maria zice:

    May Ella , imi place maxim de vecinul tau cu vaca….pe bune! 😀 Io as fi facut de-un „bizniz” cu el : o zi la pascut pe alee , 2 litrii de lapte si inca jumate pentru balega.In plus , daca ai gradina de zarzavat ( desi si la pamantul de flori merge) balegarul vacii e ingrasamant natural….pe bune , cresc rosiile umflate si bobotzate , de zici ca-s umflate cu pompa….Ia vezi cu vecinu’ ala! Zau asa…. 😉

    • ella zice:

      Am sechele cu balegarul. De cand a vorbit a mea bunica cu cineva si m-am trezit cu o remorca – d-aia mare cu balegar proaspat la poarta. 🙂 Balegar pe care l-am mirosit o saptamana si ceva, pana au venit sa il imprastie pe teren. Nu vreau sa-mi amintesc 🙂
      Plus ca vecinul nu e tocmai curat…nu m-as risca sa iau nimic de la el 🙂

  3. White Raven zice:

    se pooaaateee, stai tu fara grija. am si eu parte de vecini minunati la casa care isi lasa pitbulul liber pe aleea de pe care ies eu (si alte cateva familii), altu care da in judecata pe ceilalti vecini ca asa vrea el, nu-i convine ceva la tine, gaseste o chichita si poc procesul. as prefera o vaca pasnica decat un pitbul deranjat la nervii capului care umbla slobod pe strada (in buricul orasului). am ajuns la concluzia ca oamenii sunt la fel (de tacaniti) fie ca stau la bloc fie ca stau la casa, atata doar ca la casa parca ai ceva mai multa libertate. da tot te lovesti de ei…

Lasă un răspuns

