Ce s-a schimbat la mine in oras

Pai am vazut ca s-au inmultit afacerile cu pompe funebre. Le vezi peste tot. Si e foarte „fain” sa observi la fiecare colt de strada cate un cosciug si coroane langa. Te binedispune instantaneu. Pana sa plec, erau doar doua magazine mari si la late. Unul la intrerea in oras, si altul la iesire. Si erau misto facute astea, ca oamenii nu scoteau toate chestiile alea horor in strada. Astia noi insa-s jmecheri. Si-si fac reclama.  Iar la magazinul de unde iau paine, am vazut ca au facut raft special cu lumanari din alea cacanii, de se vand in biserici. Adica daca vrei sa dai coltul, nu te mai duci la biserica, te duci la supermarket.

Insa chestia cea mai tare au scos-o astia de la Arhiepiscopia Argesului si Muscelului, care au lansat o aplicatie cu rugaciuni pentru iphone si ipad. Intreaga afacere nu i-a costat decat 3000 de euro. Uite aici stirea http://www.youtube.com/watch?v=ClZ9EblS_VU. Poti sa pui acatiste on line, sa sa asculti slujbele stand in cada, na…chestii foarte interesante. Si am mai vazut o poza cu un preot care citea slujba de pe ipad 🙂 Urmatorul pas vor fi nuntile on line! Si spovedaniile virtuale!

(Bine ca n-am nici iphone si nici ipad.) si spre rusinea mea, nu stiu de unde am luat poza.

Apoi am vazut ca e plin orasul de magazinele second-hand. Eu am vazut vreo 5 nou-deschise. Si as zice ca e mult, pentru un orasel mic de munte. 🙂

In rest, vad oameni abatuti pe strada, coplestiti de griji si probleme. Si-i mai vad pe aia care conduc tara, cum isi bat joc de ei. Na, poate vad eu gresit. Sper. Sper sa fie doar asa, impresii ale cuiva care a lipsit nitel de pe meleagurile romanesti.

4 gânduri despre &8222;Ce s-a schimbat la mine in oras&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Ooo , dar ai un spirit de observatie grozav de bine pus la punct… 😀 😀 😀
    Poate pui de un bulion pe iarna 😀
    (nah , glumesc , sti tu)
    Stai sa vezi ce va sa fie la Iasi , la Cuvioasa Parascheva…heheheiiiii , acolo va fi pogorarea…da,da! 😉

    • ella zice:

      Spiritul de observatie a ramas de pe vremea cand lucram in tara 🙂
      Iar bulion face mama! De cand stam la casa, facem vin, punem muraturi, bulioane si alte d-astea culinare!

      • Ana Maria zice:

        De ai sti cat imi place la casa….Pentru mine sa ai casa si curte inseamna libertate deplina….Tare bine de voi!

  2. ella zice:

    @Ana-Maria – La casa nu e asa fain cum pare, sau cel putin nu in cazul nostru.
    Cu toate ca suntem in buricul unui municipiu, strada nu e asfaltata si orice iesit in oras inseamna fie sa iei taxiul 🙂 fie sa mergi prin mocirla 🙂 Plus ca cel mai apropiat magazin e la cativa km si cum nu avem masina…e cam nasol. Nu mai spun ca la 2-3 zile raman fie fara apa sau fara curent! Si evident, daca nu e asfalt la poarta, nu e nici canalizare 🙂
    Da, e frumos vara. Insa din octombrie pana prin aprilie…e tare deprimant!

Lasă un răspuns

