Ma pregatesc sa pun oua la clocit

 

Sa fie asa simplu?

Poate n-am eu curaj…ca altfel nu-mi explic cum de n-am aflat nici pana acum, incotro vreau sa o apuc.

Varinta cea mai simpla e cu „ce stiu eu sa fac”. Perfect. Asa am zis si eu. Insa (pe plan local), varianta asta inseamna un salariul cu doar 3 cifre…si nu-mi permit luxul asta. Adica eu traiesc cu bani, nu cu satisfactii.   Pentru rate si facturi, aia de la banca vor bani, nu zambete. Mi se pare de-a dreptul penibil sa ti se propuna un salariu de 600 lei. Nu stiu cum e pentru altii, mie mi se pare bataie de joc.

Altceva…ce? Am o diploma pe care scrie „Economist licentiat in stiinte economice/management”. Bun. Experienta in domeniu? Zero, evident. Deci nu, „noi cautam numai oameni cu experienta. Lasati un cv, va contactam noi, undeva spre primavara”. Perfect. Pana atunci, pun oua la clocit, sa am cu ce ma intretine.  

 

 

9 gânduri despre &8222;Ma pregatesc sa pun oua la clocit&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Penibil e putin spus….insa asta este adevarul zilelor noastre…Cum iti suna un interviu de genul :”Salariu este in jur de 400 de roni lunar si cu ce mai scoateti dumneavoastra , puteti ajunge , decent , la vreo 1000 de lei…Noi zicem ca e foarte bine”. Mno? Ce zici de asta? 😀 Era vorba de un interviu pentru un post de cablist ( adica tragea de cabluri pentru televiziune pe cablu si internet , batutu cel putin 12 ore pe zi coclaurile judetului , indiferent de anotimp si postul se revoca imediat ce s-a terminat cablatul.

    Iti tin pumnii, Ella si sa iti gasesti jobul ala de sa te satisfaca pe toate planurile.

    • ella zice:

      Inteleg ca se poate si mai rau…Eu nu stiu cum isi imagineaza sefii aia ca poti sa traiesti cu 400 de lei. Sincer…
      – De cativa ani buni, nu mai caut job-urile gandindu-ma sa fac ceva sa-mi placa. Am ajuns superficiala. Lucrez pentru bani 🙂 Adica as accepta un job nu pentru a face ceva ce-mi place ci pentru a avea un salariu din care sa platesc facturi si sa mananc 🙂 Nici nu vreau mai mult. A, si sa am bani sa ma duc la medic 🙂
      Iti multumesc ca esti langa mine!

  2. frmshk zice:

    Ți-aș zice că o să vină și vremea ta dar… e o prostie! Și știi bine că te înțeleg perfect. Da, clar, e dificil, cumplit chiar. E un chin. Dar nu poți să te lași, nu poți. Uite, și eu trăiesc, după atâtea eșecuri, cu un salar din trei cifre, și ăla atât de mic că mi-e rușine să o zic. Dar trăiesc. Și… trăiesc nu cu bani, ci cu satisfacții. Mă implic în atât de multe lucruri tocmai pentru că am nevoie să fac ceva, am nevoie să mă simt utilă, să demonstrez că pot, să merg pe un drum. Chiar dacă drumul ăsta nu îmi aduce bani în cont, dimpotrivă. Nu există soluție perfectă și totul e o luptă într-o junglă, Ella, dar nu putem să ne lăsăm. Nu avem voie. 🙂

    • ella zice:

      Lore, trebuie sa ma inveti si pe mine cum sa traiesc cu satisfactii !! Uite, partea asta mi se pare cea mai grea..
      De fiecare data cand vad cum te implici in fel de fel de actiuni ma intreb de unde ai atata putere si determinare…. Ti-am zis ca te admir? 🙂
      Te imbratisez Frumusico!!! Si ai dreptate, chiar nu trebuie sa ne lasam!!

    • ella zice:

      Exact asa! Si gandeste-te ca eu am lucrat din timpul facultatii, insa am lucrat in cu totul alt domeniu decat cel studiat, pentru ca acolo m-au accepta asa, studenta si fara experienta!

    • ella zice:

      Buna Ana!! Am vesti bune de la dentist :-),mi-a salvat maseaua. In rest, fara bani si in curand si fara laptop…
      Iti tin pumnii si sper sa gasesti variante pentru inlocuirea Nikonului!! Te imbratisez!!!

Lasă un răspuns

